Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
EefjeS
EefjeS
Beste lezers,
We hebben sinds een paar maanden een webshop in hoogwaarige mooie artikelen uit Azie.
www.orie$$ntalprod$$ucts.nl (de $$ weghalen om het adres te zien)
Nu ben ik, zoals iedereen waarschijnlijk, op zoek naar mogelijkheden om meer omzet te behalen.
We gebruiken om meer bezoekers te trekken: kapaza, marktplaats, hotfrog, reacties op een aantal forums geplaatst.
We hebben nu 900 bezoekers per week en google ranking van 3.
Vragen aan jullie als experts:
- Afzetmarkt. Hoe kom ik erachter hoe groot de internet-markt gericht op deze artikelen is?
- Hoe komen we aan meer bezoekers? Gratis reclame. Heeft affiliate gebruiken zin?
- Website. Tips over verbetering van de website. Wanneer en waarom haak jij af?
- Ruimer aanbod. Tips over andere Aziatische producten welke we kunnen aanbieden.
- Reclame tonen. Tips over zeer gerichte aanvullende reclame in de webshop om meer inkomsten te genereren.
Ik weet, het zijn veel vragen ineens. Als je op een van deze vragen een antwoord weet, help je me alweer een stuk verder. Alvast heel erg bedankt!!
Vriendelijke groeten.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19951-advies-webshop-artikelen-uit-azie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag