In navolging van werkgevergezocht.nl , dank voor de opmerkingen, heb ik nog een vraag over www.bedrijfsberichten.nl
Stel, er is een bedrijfsnieuwtje te melden, nieuw produkt, dienst, andere locatie of wat dan ook, zien jullie er muziek in om op bedrijfsberichten.nl een link te hebben naar jullie eigen website-nieuwspagina?
Ik ben van plan dit te realiseren tegen een zeer betaalbare administratieve vergoeding maar in deze fase heb ik liever kritiek.
Om daarvoor wat terug te doen, plaats ik jullie nieuwtje, gelinkt naar de nieuwsbladzije of anders geef ik die ruimte.., nu gratis.
Hoe kijken jullie tegen het idee aan? Is het wat of helemaal niks?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
André
André
Goedemorgen ondernemers,
In navolging van werkgevergezocht.nl , dank voor de opmerkingen, heb ik nog een vraag over www.bedrijfsberichten.nl
Stel, er is een bedrijfsnieuwtje te melden, nieuw produkt, dienst, andere locatie of wat dan ook, zien jullie er muziek in om op bedrijfsberichten.nl een link te hebben naar jullie eigen website-nieuwspagina?
Ik ben van plan dit te realiseren tegen een zeer betaalbare administratieve vergoeding maar in deze fase heb ik liever kritiek.
Om daarvoor wat terug te doen, plaats ik jullie nieuwtje, gelinkt naar de nieuwsbladzije of anders geef ik die ruimte.., nu gratis.
Hoe kijken jullie tegen het idee aan? Is het wat of helemaal niks?
Vriendelijke groet,
André
-Heiwegen Promoting : administratief- & technisch gerelateerde portals.
-B.O.R.Heiwegen : bouw- onderhoud- en renovatiewerken.
-Kleinklusje : bouwtechnische werkjes met een kop en een staart.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20004-nieuwe-site-zouden-jullie-hier-gebruik-van-willen-maken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag