Einde K3 in zicht ?

Aanbevolen berichten

Sorry hoor, maar deze wil ik jullie niet onthouden.... ;)

Ik kan bijna weer thuis werken... LOL

 

 

Kathleen stapt uit K3

 

SCHELLE - Kathleen Aerts stapt uit K3. De blonde Vlaamse maakte haar vertrek maandagmiddag bekend op het kantoor van Studio 100, het productiebedrijf achter de populaire meidengroep, in de buurt van Antwerpen.

 

''Tien jaar lang heb ik het beste van mijzelf gegeven en heb ik K3 met hart en ziel gedaan, maar mensen veranderen in tien jaar tijd'', aldus Kathleen maandag.

 

''Na veel gesprekken met familie, vrienden en met Karen en Kristel heb ik de moeilijkste beslissing genomen van mijn leven. Met pijn in het hart neem ik afscheid van K3 en daar heb ik een heel dubbel gevoel bij."

 

"Enerzijds is Kathleen van K3 nog steeds een deel van mij en dat zal altijd zo blijven. Maar anderzijds ben ik ondertussen dertig geworden en voel ik dat het tijd is om nieuwe wegen te verkennen.''

 

Hits

 

K3 bestaat sinds 1999 en scoorde in de afgelopen jaren zowel in België als Nederland hits als Heyah Mama, Alle Kleuren, Tele-Romeo, Toveren, Oya Lélé en Kusjesdag.

 

De Vlaamse meidengroep brengt niet alleen albums uit, maar geeft naast concerten ook theatershows. De groep heeft een eigen tv-programma, een museum, een stripreeks en maakte tot nu toe drie films.

 

Ideeën

 

De koek is nog niet op, volgens het overgebleven tweetal. ''Hoe raar het ook zal zijn om zonder Kathleen op een podium te staan na al die jaren met ons drietjes, Karen en ik zijn toch van plan om door te gaan met K3'', aldus Kristel. ''We zitten nog vol ideeën en plannen die we willen waarmaken.''

 

Het is nog niet bekend hoe de toekomst van K3 precies wordt ingevuld. Studio 100 heeft wel beloofd dat er dit jaar nog K3-shows komen in zowel België als Nederland.

 

Studio 100

 

Studio 100-directeur Gert Verhulst is niet geschokt door het besluit van Kathleen. ''Je houdt er altijd rekening mee dat het kan stoppen'', zei hij maandag.

 

''Het is al een wonder dat de groep in deze formatie zo lang heeft bestaan.'' Hij heeft niet overwogen de stekker uit de groep te trekken. ''Karen en Kristel hebben ontzettend veel zin om door te gaan, dus wie zijn wij om te zeggen dat ze moeten stoppen. We hopen nog wel tien jaar door te gaan.''

 

Veertigers

 

Verhulst ziet de meiden, tegen die tijd veertigers, dan nog wel hun danspasjes doen. ''Ik sta nog met Samson op het podium en dat had ik twintig jaar geleden ook niet kunnen bedenken.'' De Studio 100-directeur vormt samen met hond Samson het duo Samson & Gert.

 

Het is nog niet bekend hoe de toekomst van K3 precies wordt ingevuld. Zeker is dat er geen afscheidstournee komt. K3 is in de huidige samenstelling alleen nog te zien op het Studio 100 Zomerfestival in juni in Ahoy. In het najaar volgen een nieuwe concertreeks in Vlaanderen en Nederland en een nieuw album, beide zonder Kathleen.

Link naar reactie

K3 wordt K2... dat geeft een K2 expeditie weer nieuwe betekenis ;D

 

Jammer van al die huilende (kinder) fans, maargoed de economie moet doorgaan, toch?

 

Sancho

Sancho is de realistische tegenhanger van de dromende Don Quichot, die reuzen zag in windmolens :: In zekere zin is Sancho een pragmaticus die met beide benen op de grond staat en Boerenslim.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.