• 0

Telefoon of software voor programmeerbare voicemail

Beste mensen,

 

Niet echt een innovatievraag of ondernemersvraag. Maar ik zoek een vaste telefoon, die bijvoorvbeeld een voicemail heeft die je in kan programmeren op tijd. Dat je bv vanaf 9.00 uur tot 12.00 uur en van 13.00 uur tot 18.00 uur bereikbaar bent en de rest van de tijden automtisch de voicemail of melding.

 

Hebben jullie ervaring met dit soort telefoons?

 

We hebben een Ziggo (kabel) internetaansluiting wellicht is er ook iets voor over internet?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Deze vraag lijkt me geknipt voor HL-lid Arthur Tolsma, ware het dan misschien eerder software dan hardware, maar toch...

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Deze vraag lijkt me geknipt voor HL-lid Arthur Tolsma, ware het dan misschien eerder software dan hardware, maar toch...

 

'Noblesse oblige', toch? ;)

 

Wij zitten zelf idd meer in de software dan in de hardware, en op iets andere diensten.

 

Maar waar je ook naar zou kunnen kijken is www.extranummer.nl. Hier kan je een extra (087) nummer aanvragen dat je als bedrijfnummer gebruikt. Je kan dan zelf alle doorschakeling of voicemail aanpassen naar eigen wens. Moet je wel een nieuw nummer communiceren dus ik weet niet of dat handig is, en het is niet over internet.

Kijk anders ook even bij Voys: http://www.voys.nl/flexibel-doorschakelen.html, kan ook interessant zijn.

 

Succes!

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Link naar reactie
  • 0

@Arthur Tolsma en uit nieuwsgierigheid: hebben jullie ook tijdgestuurde diensten? Bijvoorbeeld overdag: zakelijke responder, 's avonds: privé responder en 's nachts direct de voicemailbox zonder dat de (mobiele) telefoon overgaat. Een filter voor nachtelijke gesprekken lijkt me ook een aardige dienst.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Neem ook eens een kijkje op: http://www.voipcomplete.com/product/dutch-did-number

Daar heb ik begin deze week twee nieuwe nummers aangevraagd (een fax en een tel). De fax komt binnen in mijn email en de telefoonlijn staat doorgeschakeld naar mijn mobiel. Volgens mij is dit een setting in hun centrale en wellicht kunnen ze daar ook een standaard switch in zetten op tijd gebaseerd.

 

Het is VOIP en doorschakelen naar Skype of zo zou ook moeten kunnen denk ik. Ik betaal 6,40 per maand voor twee lijnen en heb gewoon een 020-nummer (en dus geen 088,084 of 087 nummer, zie elders op dit forum).

 

Bel ze eens. Ik ben heel goed geholpen door ene Steve. En nee ik heb geen belang bij deze partij. Ze stonden hoog in google that's all.

 

Succes, Tim

Link naar reactie
  • 0

@Highio en andere nieuwsgierigen: Wij nog niet, maar dit gaan we zeker wel doen. Om dit echter bij telecom operators in het systeem te krijgen is nogal lastig... vandaar dat het nog wel even kan duren.

 

Leuk dat je dit draadje tipte trouwens, en mocht je nog steeds nieuwsgierig zijn over onze plannen met voicemail e.d. dan stuur ik je graag meer info over PM, voordat iemand het als spam gaat zien ;)

 

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Link naar reactie
  • 0

Ik heb toevallig afgelopen week een Fritz!Box gekocht. Super ding! Voice mail per perdiode, per nummer en hij stuurt ze desgewenst door naar je e-mailadres! Het zelfde geld voor de fax, dat kun je ook doorsturen laten naar je mail.

 

Ik heb deze:

http://www.fritzbox.eu/nl/products/FRITZBox_Fon_WLAN_7270/index.php

 

Scheelt je een centrale, fax, voicemail apparaat, dect centrale, wlan accespoint en adsl modem! ;)

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een en ander bekeken. Het gaat toch een 0900 nummer worden.

Geeft toch een prof. uitstraling dan een lokaal nummer. Probeer de kosten per minuut wel laag te houden.

 

Heeft iemand ervaring met een aanbieder van 0900 nummers (bijv. belfabriek)?

Link naar reactie
  • 0

@Arthur Tolsma en uit nieuwsgierigheid: hebben jullie ook tijdgestuurde diensten? Bijvoorbeeld overdag: zakelijke responder, 's avonds: privé responder en 's nachts direct de voicemailbox zonder dat de (mobiele) telefoon overgaat. Een filter voor nachtelijke gesprekken lijkt me ook een aardige dienst.

 

Groet,

 

Highio

 

Volgens mij kun je dit met een Asterisk voip centrale gemakkelijk zelf programmeren, wellicht leuk om eens naar te kijken?

Link naar reactie
  • 0

 

Volgens mij kun je dit met een Asterisk voip centrale gemakkelijk zelf programmeren, wellicht leuk om eens naar te kijken?

 

Sterker nog Asterisk heeft dit met Trixbox en Elastix standaard al erin zitten.

Men hoeft in principe niks te programmeren alleen instellen.

 

Deze functie heet time conditions en werkt zeer goed. Je kunt de tijden ingeven wanneer de telefoon over moet

gaan of wanneer deze naar de voicemail moet. Ook kan er met time conditions worden ingesteld dat de telefoon

op een bepaalde tijd doorgeschakeld moet worden naar een ander extern of intern nummer.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 124 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.