Zomaar wat krantenkoppen van de afgelopen week, die aantonen dat de crisis hot is. Er zijn uren televisie uitgezonden van koukleumende verslaggevers voor het Catshuis die nog steeds geen nieuws hadden. Hoe gek het ook is, maar Nederland doet momenteel aan ongekende zelfkastijding. Uit irritatie over de stortvloed aan negatieve publiciteit, en dus het gebrek aan positieve energie, is het plan voor sterkeruitdecrisis.nl ontstaan.
Wij (ik en seb) willen een platform creeëren voor alle betrokkenen van de financiële crisis (van organisaties tot burgers), om een positieve boodschap uit te dragen. Wij willen daarmee de publieke opinie beinvloeden en de mindset van de Nederlanders trachten te veranderen. Van passief en reactief naar actief, positief en proactief.
Dat willen wij doen door de kansen en mogelijkheden die de crisis ook met zich meebrengt onder de aandacht te brengen. En tegelijkertijd het aanvallen van de negatieve vibe die er op dit moment heerst. Dit willen wij o.a. doen door:
- Organisaties stukken laten schrijven over hoe zij sterker uit de crisis gaan komen.
- Experts op allerlei gebieden stukken laten schrijven over hoe wij sterker uit de crisis gaan komen.
- Aandacht geven aan organisaties die op succesvolle wijze in de ruimte zijn gedoken die de crisis heeft geopend.
- Het aanvallen van de negatieve publiciteit die wordt gegeven aan de crisis, en al helemaal aan organisaties die de negatieve publiciteit gebruiken om er beter van te worden (enigzins tegenstrijdig met bovenstaande punt).
- Onder het voetlicht brengen wat de Nederlander zelf kan doen om beter en sterker uit de crisis te komen.
Wij willen dus door dit project de mindset veranderen. Dat willen wij verder uitbreiden door eventueel de resultaten van dit project te bundelen in een boekje. Daarnaast hebben wij het idee om bepaalde merchandise te ontwerpen en te verkopen aan bedrijven en particulieren, die bij het idee van de website passen. Daarnaast hopen wij ook wat te verdienen door bedrijven eventueel te laten betalen voor het plaatsen van een stuk, het plaatsen van reclamebanners die in lijn zijn met het idee van de site.
De website is nog niet online, maar al wel geregistreerd. We zijn benieuwd naar jullie feedback op ons idee. Zien jullie wat in ons plan? Wat zouden we nog meer kunnen doen? Waar moeten we vooral op letten? Ben jij een ondernemer die de kansen die deze crisis biedt heeft gepakt? Schiet maar raak! Alle feedback is welkom.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Stoep
Stoep
,,Nederland in zwaar weer!”
,,CRISIS: Iedereen is de klos!”
Zomaar wat krantenkoppen van de afgelopen week, die aantonen dat de crisis hot is. Er zijn uren televisie uitgezonden van koukleumende verslaggevers voor het Catshuis die nog steeds geen nieuws hadden. Hoe gek het ook is, maar Nederland doet momenteel aan ongekende zelfkastijding. Uit irritatie over de stortvloed aan negatieve publiciteit, en dus het gebrek aan positieve energie, is het plan voor sterkeruitdecrisis.nl ontstaan.
Wij (ik en seb) willen een platform creeëren voor alle betrokkenen van de financiële crisis (van organisaties tot burgers), om een positieve boodschap uit te dragen. Wij willen daarmee de publieke opinie beinvloeden en de mindset van de Nederlanders trachten te veranderen. Van passief en reactief naar actief, positief en proactief.
Dat willen wij doen door de kansen en mogelijkheden die de crisis ook met zich meebrengt onder de aandacht te brengen. En tegelijkertijd het aanvallen van de negatieve vibe die er op dit moment heerst. Dit willen wij o.a. doen door:
- Organisaties stukken laten schrijven over hoe zij sterker uit de crisis gaan komen.
- Experts op allerlei gebieden stukken laten schrijven over hoe wij sterker uit de crisis gaan komen.
- Aandacht geven aan organisaties die op succesvolle wijze in de ruimte zijn gedoken die de crisis heeft geopend.
- Het aanvallen van de negatieve publiciteit die wordt gegeven aan de crisis, en al helemaal aan organisaties die de negatieve publiciteit gebruiken om er beter van te worden (enigzins tegenstrijdig met bovenstaande punt).
- Onder het voetlicht brengen wat de Nederlander zelf kan doen om beter en sterker uit de crisis te komen.
Wij willen dus door dit project de mindset veranderen. Dat willen wij verder uitbreiden door eventueel de resultaten van dit project te bundelen in een boekje. Daarnaast hebben wij het idee om bepaalde merchandise te ontwerpen en te verkopen aan bedrijven en particulieren, die bij het idee van de website passen. Daarnaast hopen wij ook wat te verdienen door bedrijven eventueel te laten betalen voor het plaatsen van een stuk, het plaatsen van reclamebanners die in lijn zijn met het idee van de site.
De website is nog niet online, maar al wel geregistreerd. We zijn benieuwd naar jullie feedback op ons idee. Zien jullie wat in ons plan? Wat zouden we nog meer kunnen doen? Waar moeten we vooral op letten? Ben jij een ondernemer die de kansen die deze crisis biedt heeft gepakt? Schiet maar raak! Alle feedback is welkom.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20243-idee-sterkeruitdecrisisnl-feedback-gevraagd/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag