kan iemand mij informatie geven over het volgende:
Ik zie bij sommige websites, zoals bijv. nationalevacaturebank.nl, dat de website je locatie/postcode aangeeft zonder dat je deze hebt ingevuld.
Nu zou ik graag ik mijn website iets dergelijks toe willen passen:
Ik ben op zoek naar een toepassing/of een bedrijf dat mij kan helpen een applicatie in te bouwen die de afstand tussen 2 gebruikers berekend obv postcode. De applicatie moet ook in staat zijn om zoekresultaten binnen xx km van postcode xxxx te genereren.
kan iemand mij zeggen hoe dergelijke applicaties gemaakt worden/wat ervoor nodig is/welk bedrijf mij hierin van dienst kan zijn?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
anoniem
anoniem
Heren,
kan iemand mij informatie geven over het volgende:
Ik zie bij sommige websites, zoals bijv. nationalevacaturebank.nl, dat de website je locatie/postcode aangeeft zonder dat je deze hebt ingevuld.
Nu zou ik graag ik mijn website iets dergelijks toe willen passen:
Ik ben op zoek naar een toepassing/of een bedrijf dat mij kan helpen een applicatie in te bouwen die de afstand tussen 2 gebruikers berekend obv postcode. De applicatie moet ook in staat zijn om zoekresultaten binnen xx km van postcode xxxx te genereren.
kan iemand mij zeggen hoe dergelijke applicaties gemaakt worden/wat ervoor nodig is/welk bedrijf mij hierin van dienst kan zijn?
m.vr.gr.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20245-afstanden-tov-postcodesgeolocator-in-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
25 antwoorden op deze vraag