Via het internet ben ik op het onderstaande bedrijf gekomen, nu zijn er wel een aantal producten die ik mss wel zou willen bestellen. Maar ikzelf ken het bedrijf niet, en hierdoor ben ik wat onzeker. Tegenwoordig hoor je toch vaak mensen die het niet echt goed bedoelen...
Dus mijn vraag is, kent iemand dit bedrijf? Of kan ik ergens nagaan of dit bedrijf wel te vertrouwen is!?
Bedrijf is:
Beijing Sansheng Electronic co.,Ltd
Address N0.15,Haidian District shangdi information road Beijing ,China
Tel(Fax) +861081836757
phone: +8615101621070
MSN sangefa@hotmail.com sangefa-vip@hotmail.com
E-mail: sangefa@188.com
Web www.sangefa.com
Bank Name: BANK OF CHINA BEIJING BRANCH
- Address : NO.2 Chang yang Men ,DongchengDistrict ,Beijing 100010 China
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gregory
Gregory
Hey
Via het internet ben ik op het onderstaande bedrijf gekomen, nu zijn er wel een aantal producten die ik mss wel zou willen bestellen. Maar ikzelf ken het bedrijf niet, en hierdoor ben ik wat onzeker. Tegenwoordig hoor je toch vaak mensen die het niet echt goed bedoelen...
Dus mijn vraag is, kent iemand dit bedrijf? Of kan ik ergens nagaan of dit bedrijf wel te vertrouwen is!?
Bedrijf is:
Beijing Sansheng Electronic co.,Ltd
Address N0.15,Haidian District shangdi information road Beijing ,China
Tel(Fax) +861081836757
phone: +8615101621070
MSN sangefa@hotmail.com sangefa-vip@hotmail.com
E-mail: sangefa@188.com
Web www.sangefa.com
Bank Name: BANK OF CHINA BEIJING BRANCH
- Address : NO.2 Chang yang Men ,DongchengDistrict ,Beijing 100010 China
- A/C Holder's Name: HUANG JIANQIANG
- A/C No.: 4160700-0188-034156-9
- Swift Code: BKCH CN BJ 110
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20780-kent-iemand-dit-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag