Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast
Beste HL redactie/moderatoren,
Is er al eens nagedacht over een optie om nieuwe leden in eerste instantie op pauze te zetten, opdat ze niet direct in hun eerste post spammen, reclame maken, 'domme' vragen stellen, 'onzin' plaatsen?
Ik ben zelf pas lid, maar zie iedere dag wel andere nieuwkomers zich bezondigen aan de 'regels'. Ik heb een beetje rond gekeken, maar kon nog niets vinden over mijn bovenstaande 'pauze' optie.
Ik denk dan bijvoorbeeld aan dat nieuwe leden eerst 10 inhoudelijke reacties plaatsen voordat ze zelf een opening post kunnen maken. Ik realiseer me dat er dan natuurlijk een drempel wordt opgeworpen wat ten koste gaat van het uinodigende karakter en de openheid van het forum. Maar het zou denk ik wel wat 'profiteurs' eruit filteren, en daarmee tijd besparen van veel HL redacteuren en vaste HL leden die reageren.
Alternatief is om bij registratie bij HL heel duidelijk te stellen dat verwacht wordt dat je eerst geeft alvorens je probeert te halen.
Als mijn vraag ongepast is, allang beantwoord of niet relevant, dan sorry en doe dan maar een slotje hoor.
Groetjes van Nico.