Wij hebben een pinautomaat van ccv waarvan begin volgend jaar het veiligheidscertificaat vervalt. Nu ben ik me aan het oriënteren voor een nieuwe automaat.
Er zijn vele aanbieders en ook zoveel mogelijkheden tot aanschaf (huren / leasen / geheel kopen enz).
Een vaste automaat voor +/- 40-50 transacties per week op het vaste netwerk. Geen mobiel of via internet (verbinding is niet altijd optimaal)
Met welke aanbieders werken jullie of hebben jullie goede ervaring?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
passie
passie
Goede avond,
Wij hebben een pinautomaat van ccv waarvan begin volgend jaar het veiligheidscertificaat vervalt. Nu ben ik me aan het oriënteren voor een nieuwe automaat.
Er zijn vele aanbieders en ook zoveel mogelijkheden tot aanschaf (huren / leasen / geheel kopen enz).
Een vaste automaat voor +/- 40-50 transacties per week op het vaste netwerk. Geen mobiel of via internet (verbinding is niet altijd optimaal)
Met welke aanbieders werken jullie of hebben jullie goede ervaring?
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21504-pinautomaat-welke-aanbieder/Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag