Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jve34
jve34
hallo,
ik kreeg eind januari te horen dat onze BV een schuld had van ruim 40000,-
Onze accountant heeft geadviseerd om de BV te laten doodbloeden, heb deze BV samen met een vriend ,en we hebben nu allebei weer een eenmanszaak.
We maken nu elke keer geld over naar de BV om schulden te betalen.
Geld lenen is op het moment geen optie voor ons :-[
Nu hebben ze ons verteld dat je een BV met schulden kan verkopen zodat je in 1 keer van al je sores af ben>
Nu ben ik wat aan het google geweest, maar lees hier en daar dat je moet oppassen voor oplichters.
Kan iemand mij vertellen of het verstandig is om onze BV te verkopen, en waar je dit het beste kan regelen!!
Of is het verstandiger om gewoon alles netjes te betalen en over een jaar BV op te zeggen??
John
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21678-bv-met-40k-schuld-schuldenlast-kwijtraken-door-de-bv-te-verkopen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag