Voor een kennis van mij die nog niet in de digitale wereld aanwezig is stel ik deze vraag.
Deze kennis wil een ijswinkel en smootie zaak starten.
Dus verkoop van schepijs en diverse vruchten drankjes.
Nu doet ze dit als hobby voor zichzelf en is allemaal erg lekker, maar toch allemaal nog niet zo lekker als in een echt goede ijswinkel.
Mogelijk deels doordat ze huis/tuin en keuken producten gebruikt.
Wie weet er hoe er aan goede proffessionele recepten te komen is?
En zijn er ook specifieke leveranciers voor deze branche?
Kwa recepten heb ik al voor haar gezocht maar kan helaas enkel maar recepten van huisvrouwen vinden en niet of er ook proffessionele recepten tekoop zijn.
Hopelijk weten jullie adressen voor dit soort zaken.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ondernemertje30
ondernemertje30
Goedendag,
Voor een kennis van mij die nog niet in de digitale wereld aanwezig is stel ik deze vraag.
Deze kennis wil een ijswinkel en smootie zaak starten.
Dus verkoop van schepijs en diverse vruchten drankjes.
Nu doet ze dit als hobby voor zichzelf en is allemaal erg lekker, maar toch allemaal nog niet zo lekker als in een echt goede ijswinkel.
Mogelijk deels doordat ze huis/tuin en keuken producten gebruikt.
Wie weet er hoe er aan goede proffessionele recepten te komen is?
En zijn er ook specifieke leveranciers voor deze branche?
Kwa recepten heb ik al voor haar gezocht maar kan helaas enkel maar recepten van huisvrouwen vinden en niet of er ook proffessionele recepten tekoop zijn.
Hopelijk weten jullie adressen voor dit soort zaken.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22100-ijssmootie-winkel-en-recepten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag