Ons product verandert de camera in camera mobiele telefoons in een barcode scanner. Een van de voordelen hiervan is dat je direct kan zien of iets online goedkoper is. Je kan direct een keuze maken uit vier aanbieders en het product online kopen. (We dagen de offline retail dus eigenlijk een beetje uit)
De bedoeling is dat we half oktober een publieke beta versie gaan lanceren. Het is al bijna half oktober dus de tijd dringt. We willen de service officieel uitrollen op 10 december.
Ik ben benieuwd of jullie me wat feedback kunnen geven?
Wat vinden jullie van de website?
Wat vinden jullie dat anders moet?
Is het duidelijk genoeg?
Staan er spelfouten in (vast en zeker)?
Alle andere feedback is natuurlijk ook van harte welkom.
Ons bedrijf is geboren in higherlevel.nl en daar ben ik natuurlijk erg blij mee. :D :D (higherlevel.nl werkt in ieder geval voor mij ;)).
p.s.
de blauwe rand op de splashpage is fout, dat wordt verandert.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
zrski
zrski
Hallo allemaal,
Samen met een collega higherlevelaar (imola73) ben ik nu toch echt met een bedrijf begonnen.
Informatie over ons bedrijf kan je vinden op: http://www.scanchoosebuy.com
In a nutshell:
Ons product verandert de camera in camera mobiele telefoons in een barcode scanner. Een van de voordelen hiervan is dat je direct kan zien of iets online goedkoper is. Je kan direct een keuze maken uit vier aanbieders en het product online kopen. (We dagen de offline retail dus eigenlijk een beetje uit)
De bedoeling is dat we half oktober een publieke beta versie gaan lanceren. Het is al bijna half oktober dus de tijd dringt. We willen de service officieel uitrollen op 10 december.
Ik ben benieuwd of jullie me wat feedback kunnen geven?
Wat vinden jullie van de website?
Wat vinden jullie dat anders moet?
Is het duidelijk genoeg?
Staan er spelfouten in (vast en zeker)?
Alle andere feedback is natuurlijk ook van harte welkom.
Ons bedrijf is geboren in higherlevel.nl en daar ben ik natuurlijk erg blij mee. :D :D (higherlevel.nl werkt in ieder geval voor mij ;)).
p.s.
de blauwe rand op de splashpage is fout, dat wordt verandert.
HL-er van het eerste uur (& proud of it)
follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema
fuk spelvouten
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
69 antwoorden op deze vraag