• 0

Wat vinden jullie van ons nieuwe bedrijf?

Hallo allemaal,

 

Samen met een collega higherlevelaar (imola73) ben ik nu toch echt met een bedrijf begonnen.

 

Informatie over ons bedrijf kan je vinden op: http://www.scanchoosebuy.com

 

In a nutshell:

Ons product verandert de camera in camera mobiele telefoons in een barcode scanner. Een van de voordelen hiervan is dat je direct kan zien of iets online goedkoper is. Je kan direct een keuze maken uit vier aanbieders en het product online kopen. (We dagen de offline retail dus eigenlijk een beetje uit)

 

De bedoeling is dat we half oktober een publieke beta versie gaan lanceren. Het is al bijna half oktober dus de tijd dringt. We willen de service officieel uitrollen op 10 december.

 

Ik ben benieuwd of jullie me wat feedback kunnen geven?

Wat vinden jullie van de website?

Wat vinden jullie dat anders moet?

Is het duidelijk genoeg?

Staan er spelfouten in (vast en zeker)?

 

Alle andere feedback is natuurlijk ook van harte welkom.

 

Ons bedrijf is geboren in higherlevel.nl en daar ben ik natuurlijk erg blij mee. :D :D (higherlevel.nl werkt in ieder geval voor mij ;)).

 

 

p.s.

de blauwe rand op de splashpage is fout, dat wordt verandert.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

`K vind het een prima idee op het CDAnet heb ik nog weer een andere toepassing uitvoerig toegelicht. Daar staat ook op wat milieuMin/v Geel wil. Helaas moet je daar weer lid van zijn. Bij interresse zet ik het hier wel op het forum.

 

Het toestel om de barcode te lezen wordt nu al met succes gebruikt bij de visafslagen bij Zeebrugge demo gezien hobbycompclub Brugge.

(vraag anders maar na)

 

Het is geen langwerpige streepjescode maar een blok code die zo

ontzettend `overkil is` (foutcorectie) dat diepgevroeren slecht leesbare codes ook nog goed te lezen zijn.

Spreekwoord : `De vis wordt duur betaald` geld zat daar denk ik dan.

Die blokjes code kan op elke manier met ~camera-zender-wifi-handheld-pda-computer~ genomen worden ook gedraait of schuin ondersteboven enz. (Ik heb nog ergens een kaartje liggen van die man. Maar moet het wel even opzoeken) ??? :-[

Link naar reactie
  • 0

Hallo allemaal,

 

Samen met een collega higherlevelaar (imola73) ben ik nu toch echt met een bedrijf begonnen.

 

Informatie over ons bedrijf kan je vinden op: http://www.scanchoosebuy.com

 

In a nutshell:

Ons product verandert de camera in camera mobiele telefoons in een barcode scanner. Een van de voordelen hiervan is dat je direct kan zien of iets online goedkoper is. Je kan direct een keuze maken uit vier aanbieders en het product online kopen. (We dagen de offline retail dus eigenlijk een beetje uit)

 

De bedoeling is dat we half oktober een publieke beta versie gaan lanceren. Het is al bijna half oktober dus de tijd dringt. We willen de service officieel uitrollen op 10 december.

 

Ik ben benieuwd of jullie me wat feedback kunnen geven?

Wat vinden jullie van de website?

Wat vinden jullie dat anders moet?

Is het duidelijk genoeg?

Staan er spelfouten in (vast en zeker)?

 

Alle andere feedback is natuurlijk ook van harte welkom.

 

Ons bedrijf is geboren in higherlevel.nl en daar ben ik natuurlijk erg blij mee. :D :D (higherlevel.nl werkt in ieder geval voor mij ;)).

 

 

p.s.

de blauwe rand op de splashpage is fout, dat wordt verandert.

 

Niet te geloven:P

Heb in verleden wel eens contact met je gehad over shotcode.

Hieruit kwam voor mij een nieuw idee opborrelen:

Waarom niet een programma schrijven dat streepjescodes herkent ipv shotcode, dacht ik. En op die manier online prijsvergelijken.

 

Ik twijfelde of streepjescode altijd uniek waren en waar je product informatie online kon vinden via een streepjescode.

Nou ik dus vandaag op zoek gegaan op HL wat er allemaal al is verteld over streepjescodes, kom ik jou idee tegen :P

 

Hoe gaat het met dit bedrijf? Zag dat website nog niet veel deed.

Ik ben heel erg nieuwsgierig

 

Laat me ff wat weten via forum of per mail

 

Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter

www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL

Link naar reactie
  • 0

Hallo allemaal,

 

Samen met een collega higherlevelaar (imola73) ben ik nu toch echt met een bedrijf begonnen.

 

Informatie over ons bedrijf kan je vinden op: http://www.scanchoosebuy.com

 

In a nutshell:

Ons product verandert de camera in camera mobiele telefoons in een barcode scanner. Een van de voordelen hiervan is dat je direct kan zien of iets online goedkoper is. Je kan direct een keuze maken uit vier aanbieders en het product online kopen. (We dagen de offline retail dus eigenlijk een beetje uit)

 

De bedoeling is dat we half oktober een publieke beta versie gaan lanceren. Het is al bijna half oktober dus de tijd dringt. We willen de service officieel uitrollen op 10 december.

 

Ik ben benieuwd of jullie me wat feedback kunnen geven?

Wat vinden jullie van de website?

Wat vinden jullie dat anders moet?

Is het duidelijk genoeg?

Staan er spelfouten in (vast en zeker)?

 

Alle andere feedback is natuurlijk ook van harte welkom.

 

Ons bedrijf is geboren in higherlevel.nl en daar ben ik natuurlijk erg blij mee. :D :D (higherlevel.nl werkt in ieder geval voor mij ;)).

 

 

p.s.

de blauwe rand op de splashpage is fout, dat wordt verandert.

Dennis,

 

Dat is lang geleden :-)

 

Groet, Ron (Imola73)

Concepteule creatie van diensten, producten en belevenissen.

Link naar reactie
  • 0

beste dennis,

ik vind het een echt interresant idee zou er zelf nooit opkomen.

maar ikheb een vraag, ik moet een ondernemingsplan voor school schrijven. en nu ik jou topic heb gelezen spreekt het me wel aan om het over jou idee te hebben. zou je me wat meer uitleg kunnen geven.

Link naar reactie
  • 0

990474+s(120!x120!)

 

Bron Nu.nl

Italianen daten via T-shirts en sms

 

Uitgegeven: 27 februari 2007 11:25

Laatst gewijzigd: 27 februari 2007 11:36

ROME - Italianen mogen dan de naam hebben een amoureus volk te zijn, maar de laatste datingrage bespaart ze de moeite iemand uitgebreid het hof te maken. De datingservice werkt met T-shirts en sms'jes en heeft in korte tijd tienduizenden inschrijvingen gekregen.

 

Voor bijna 40 euro kan een vrijgezelle Italiaan of Italiaanse een T-shirt kopen met daarop een opdruk met een code en een nummer, bijvoorbeeld Amor 441 of Fancy 007. Tegelijkertijd schrijft die zich in op de website www.shyno.com.

 

Wie de drager van een dergelijk shirt wel ziet zitten, stuurt een bericht naar de website, die het mobiele nummer van de afzender doorstuurt naar de beschikbare man of vrouw. Die kan vervolgens zelf kiezen of hij of zij wil reageren.

 

Shyno begon vorig jaar en verwacht eind dit jaar al 200 duizend deelnemers te hebben.

 

Shotcode van Zrski.

logo.png

 

Tshirts van Spreadshirt

adimage.php?filename=image1.jpg&contenttype=jpeg

 

Misschien kan Mopini wat gsm kennis inbrengen.

 

Het geld ligt op straat of beter gezegd op HigherLevel. :P :D ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 141 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.