Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
evilman
evilman
Hi all,
ik kom net van de KVK af omdat ik mn 1manszaak wilde beginnen (webshop)
terwijl ik me al afvroeg of het slim was om dit nog te doen zo aan het einde van het jaar
ivm fiscale jaar/belastingdienst. Wat toen ik toen te horen kreeg en nog niet wist is dat
ik dan ook nog een deel kvk betaal dit jaar, accountantkosten wellicht voor het opgeven
van die anderhalve maand dat k online ben, en misschien iets dat te maken had met
de detailhandel etc.
Oftewel allemaal nog kosten zo aan het einde van het jaar terwijl ik als ik net begin waarschijnlijk
niet hard van start zal gaan en het daardoor niet de moeite waard is. Ik wilde eigenlijk snel
beginnen om de feestdagen mee te pakken en zo al meteen wat winst mee te pikken.
Alleen nu lijkt dat geen goed idee meer omdat ik op deze manier juist anderhalve maand wellicht wat
sales zal genereren maar voornamelijk betaal om online te zijn terwijl het niet rendabel is.
Het idee is dus om startklaar te zijn eind december en 1 jan los te gaan.
Wat denken jullie? Overdreven voorzichtig of toch beter (gezien niet al te hoge winstverwachtingen) ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/23219-wanneer-inschrijven-kvk-etc-voor-deze-starter/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag