Ik ben als freelancer op zoek naar goede boekhouder, is er een handige website waar je in een oogopslag boekhouders en/of accountants kunt vinden op product, prijs, lokatie, evt een rating, online/offline software, klantervaringen etc ? ? ?
Zo ja waar kan ik deze kunnen vinden, technisch gezien is dit mogelijk.
Er zijn talloze voorbeelden te noemen in diverse sectoren, kieskeurig.nl, boekhoudpakket.in-research.info, makelaarstarieven.com, degoedkoopstenotaris.nl, taxatietarieven.com
Belangrijkste vergelijkings sites worden zelfs vergeleken op snakewool.nl/
Of zijn producten financiele dienstverlening bewust ingewikkeld schimmig en ondoorzichtig?
Gezien de huidige ervaringen met de kredietcrisis en randverschijnsellen lijkt het mij dat er een grote behoefte voor is.
Verder lijkt het mij wel wat als er een soort van online veiling komt voor de financiele dienstverlening net zoals werkspot.nl
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JohnvBeek
JohnvBeek
Ik ben als freelancer op zoek naar goede boekhouder, is er een handige website waar je in een oogopslag boekhouders en/of accountants kunt vinden op product, prijs, lokatie, evt een rating, online/offline software, klantervaringen etc ? ? ?
Zo ja waar kan ik deze kunnen vinden, technisch gezien is dit mogelijk.
Er zijn talloze voorbeelden te noemen in diverse sectoren, kieskeurig.nl, boekhoudpakket.in-research.info, makelaarstarieven.com, degoedkoopstenotaris.nl, taxatietarieven.com
Belangrijkste vergelijkings sites worden zelfs vergeleken op snakewool.nl/
Of zijn producten financiele dienstverlening bewust ingewikkeld schimmig en ondoorzichtig?
Gezien de huidige ervaringen met de kredietcrisis en randverschijnsellen lijkt het mij dat er een grote behoefte voor is.
Verder lijkt het mij wel wat als er een soort van online veiling komt voor de financiele dienstverlening net zoals werkspot.nl
Het is toch een vrije markt, of niet soms?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24128-bestaan-er-vergelijkings-sites-om-een-geschikte-boekhouder-te-vinden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag