Redelijk kort geleden heb ik een website online gezet voor een selfstorage bedrijf in Groningen en Assen. Het is mijn eerste commerciele website die ik online zet en ik ben dus ook best wel benieuwd naar alle reacties en verbeter punten van jullie! Het betreft de website http://www.boedelhotelplexat.nl .
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Lezen, heel veel lezen. Op veel van de "wat vinden jullie van mijn site" topics kan je nuttige informatie vinden. Hulp van anderen is echter het best als het precies aansluit op jouw probleem/vraagstuk!
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
De oude website was hopeloos verouderd en niet makkelijk bij te houden. De klant vroeg mij daarom om een redelijk vlotte, simpele en eenvoudig aanpasbare website te maken. Voor zover ik weet is dit alles gelukt.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Niet van toepassing, er zijn meer dan genoeg concurrenten op dit gebied.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Voorheen heb ik vooral websites gemaakt als leedvermaak zonder commercieel doel. Daarom zou ik het fijn vinden als jullie willen letten op de proffesionele punten van deze site. Wat vinden jullie er amateuristisch uitzien en wat ontbreekt er eigenlijk? Verder is natuurlijk het belangrijkste dat de boodschap goed overgebracht wordt.
Denken jullie bovendien dat de website ook werkt bij de doelgroep? (mensen die opslagruimte willen huren), zouden ze overtuigd zijn van onze kwaliteiten?
Als het makkelijk was had iemand anders het wel gedaan!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MrPepper
MrPepper
Omschrijving van je concept:
Redelijk kort geleden heb ik een website online gezet voor een selfstorage bedrijf in Groningen en Assen. Het is mijn eerste commerciele website die ik online zet en ik ben dus ook best wel benieuwd naar alle reacties en verbeter punten van jullie! Het betreft de website http://www.boedelhotelplexat.nl .
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Lezen, heel veel lezen. Op veel van de "wat vinden jullie van mijn site" topics kan je nuttige informatie vinden. Hulp van anderen is echter het best als het precies aansluit op jouw probleem/vraagstuk!
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
De oude website was hopeloos verouderd en niet makkelijk bij te houden. De klant vroeg mij daarom om een redelijk vlotte, simpele en eenvoudig aanpasbare website te maken. Voor zover ik weet is dit alles gelukt.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Niet van toepassing, er zijn meer dan genoeg concurrenten op dit gebied.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Voorheen heb ik vooral websites gemaakt als leedvermaak zonder commercieel doel. Daarom zou ik het fijn vinden als jullie willen letten op de proffesionele punten van deze site. Wat vinden jullie er amateuristisch uitzien en wat ontbreekt er eigenlijk? Verder is natuurlijk het belangrijkste dat de boodschap goed overgebracht wordt.
Denken jullie bovendien dat de website ook werkt bij de doelgroep? (mensen die opslagruimte willen huren), zouden ze overtuigd zijn van onze kwaliteiten?
Als het makkelijk was had iemand anders het wel gedaan!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24165-nieuwe-bedrijfswebsite-opmerkingen-enof-aanvullingen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag