Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
joop de kock
Het maankadaster,
De maan is van iedereen, ja natuurlijk hebben de Amerikanen er een vlaggetje op geplaatst maar doormiddel van geld van iedereen dus even kort door de bocht hebben we allemaal evenveel recht op de maan!
Het maanoppervlak gedeeld door het aantal bewoners van de aarde is het aantal vierkante meters dat een ieder toekomt maar wat moeten we ermee?
Denk eens aan de fiscale voordelen als je je hoofdvestiging vestigt op je eigen stukje maan!
Zou het dan niet zo zijn dat er een zeer aangenaam belastingklimaat ontstaat, zou het dan niet heerlijk zijn als je je zaken op aarde doet en belasting afdraagt op de maan (niet dus)!
Als je er op die manier naar kijkt is de maan ineens van grote waarde en wil je natuurlijk je eigendom recht op de maan claimen!
Als ik nou het maankadaster begin en een officieel document verstrek van uw stukje maan met de coördinaatnummers erbij voor zeg eens een tientje?
Dit tientje betaald u niet voor het stukje want hier heeft u uiteindelijk recht op maar puur voor de administratiekosten.
Ook leuk om je eigen stukje cadeau te doen aan een vriend op een verjaardag ofzo (wel even officieel veranderen bij het maankadaster hoor ,voor zeg eens 5 euro?)
Dit wazige idee zit al jaren in mijn hoofd en nu de vraag: wie schiet dit lek of wie pakt het op!
De mogelijkheden zijn groot maar de problemen ook vrees ik!
PS als iemand hier stinkend rijk mee gaat worden denk dan even aan mij a.u.b.
Succes ermee, ik ben benieuwd wat jullie ervan bakken!
Groet, joop
???
www.restnrg.com