SKYB Administraties is een administratiekantoor dat nu bijna 1 jaar bestaat en zich richt op zzp'ers/freelancers en de kleinere ondernemingen. Voor mijn klanten verzorg ik de gehele administratie en meer...
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Door mijn mijn opleiding en brede ervaring kan ik mijn klanten goed bedienen mbt de gehele administratie. Bovendien kan ik hen ook adviseren in andere voor en van belang zijnde zaken zoals bijv. erfrecht.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
In het afgelopen jaar heb ik een trouwe klantenkring opgebouwd. Nieuwe klanten zijn echter nog welkom. In het afgelopen jaar heb ik gemerkt dat een potentiele klant vaak eerst gaat kijken naar je website. Persoonlijk vond ik mijn eerste website niet proffesioneel genoeg overkomen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Mijn collega's zijn vaak vrij onpersoonlijk en erg snel met het schrijven van uren. Mijn klanten kunnen mij gewoon benaderen en zijn geen nummer voor mij. Ook zal ik niet elk telefoongesprekje/emailtje direct door berekenen. De prijs die ik hanteer is lager dan gebruikelijk omdat ik vanuit huis werk.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Zoals gezegd wil ik mijn nieuwe website proffesioneler over laten komen.
Aangezien ik de website samen met mijn man heb gemaakt zou ik graag van HL'ers feed-back krijgen over de teksten, opbouw en algemene indruk van de website.
Ook goede suggesties over hoe ik het beste collega ondernemers kan bereiken én overtuigen zijn natuurlijk van harte welkom.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Yvette (SKYB Administraties)
Yvette (SKYB Administraties)
Omschrijving van je concept:
SKYB Administraties is een administratiekantoor dat nu bijna 1 jaar bestaat en zich richt op zzp'ers/freelancers en de kleinere ondernemingen. Voor mijn klanten verzorg ik de gehele administratie en meer...
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Door mijn mijn opleiding en brede ervaring kan ik mijn klanten goed bedienen mbt de gehele administratie. Bovendien kan ik hen ook adviseren in andere voor en van belang zijnde zaken zoals bijv. erfrecht.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
In het afgelopen jaar heb ik een trouwe klantenkring opgebouwd. Nieuwe klanten zijn echter nog welkom. In het afgelopen jaar heb ik gemerkt dat een potentiele klant vaak eerst gaat kijken naar je website. Persoonlijk vond ik mijn eerste website niet proffesioneel genoeg overkomen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Mijn collega's zijn vaak vrij onpersoonlijk en erg snel met het schrijven van uren. Mijn klanten kunnen mij gewoon benaderen en zijn geen nummer voor mij. Ook zal ik niet elk telefoongesprekje/emailtje direct door berekenen. De prijs die ik hanteer is lager dan gebruikelijk omdat ik vanuit huis werk.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Zoals gezegd wil ik mijn nieuwe website proffesioneler over laten komen.
Aangezien ik de website samen met mijn man heb gemaakt zou ik graag van HL'ers feed-back krijgen over de teksten, opbouw en algemene indruk van de website.
Ook goede suggesties over hoe ik het beste collega ondernemers kan bereiken én overtuigen zijn natuurlijk van harte welkom.
Het adres van de tijdelijke website is:
http://www.skyb-administraties.nl/joomla/
Alvast bedankt voor jullie moeite.
www.skyb-administraties.nl: persoonlijk, duidelijk en overzichtelijk
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24420-wat-vinden-jullie-van-mijn-nieuwe-administratiekantoor-site/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag