Louter uit belangstelling/nieuwsgierigheid stel ik aan jullie de volgende vraag.
Zijn er HLers die fulltime werken (40 uur p/w) in loondienst en daarnaast nog een (kleine) onderneming hebben. Het komt mij voor dat met de komst van het internet het ondernemerschap ook voor fulltimers binnen bereik is komen te liggen. Ik denk hierbij aan de mogelijkheid om een webshop(je) te runnen in de avonduren.
Wellicht zijn er ook HLers die vanuit fulltime dienstverband 'geleidelijk' zijn overgestapt op het fulltime ondernemerschap.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Roy1980
Roy1980
Beste HLers,
Louter uit belangstelling/nieuwsgierigheid stel ik aan jullie de volgende vraag.
Zijn er HLers die fulltime werken (40 uur p/w) in loondienst en daarnaast nog een (kleine) onderneming hebben. Het komt mij voor dat met de komst van het internet het ondernemerschap ook voor fulltimers binnen bereik is komen te liggen. Ik denk hierbij aan de mogelijkheid om een webshop(je) te runnen in de avonduren.
Wellicht zijn er ook HLers die vanuit fulltime dienstverband 'geleidelijk' zijn overgestapt op het fulltime ondernemerschap.
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24854-fulltime-baan-en-parttime-ondernemer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag