Tot nu toe heb ik altijd zelf de boekhouding gedaan, maar wil het nu volledig gaan uitbesteden.
Het gaat om een klein handelsbedrijf in verpakkingsmaterialen.
De webshop is een belangrijk onderdeel en het liefst zie ik zoveel mogelijk geautomatiseerd worden.
Waar moet ik in mijn geval op letten bij het volledig uitbesteden van de boekhouding? Ik heb met een boekhouder gezeten en die noemde een bedrag van € 150 per maand. Is dit een normale vergoeding?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
woutergm
woutergm
Beste mensen,
Tot nu toe heb ik altijd zelf de boekhouding gedaan, maar wil het nu volledig gaan uitbesteden.
Het gaat om een klein handelsbedrijf in verpakkingsmaterialen.
De webshop is een belangrijk onderdeel en het liefst zie ik zoveel mogelijk geautomatiseerd worden.
Waar moet ik in mijn geval op letten bij het volledig uitbesteden van de boekhouding? Ik heb met een boekhouder gezeten en die noemde een bedrag van € 150 per maand. Is dit een normale vergoeding?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26256-volledige-boekhouding-uitbesteden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag