Zoals al ergens anders gepost heb ik problemen met de aansluiting van Ideal. Of eigenlijk niet ik maar de webdesigner die gebruik maakt van psp Betaalzeker.
Drie weken terug is de 1e account aangemaakt die niet werkte waarna ik me er helaas mee heb bemoeid waardoor een 2e account gemaakt werd. Toen werd alles door de INg afgewezen omdat ik zelf geen zakelijke rekening heb bij de ING.
Afijn, weer een week verder een 3e account aangemaakt die ik moest testen maar niks niet, nada werkt.
Dus weer mijn (niet begripvolle) webdesigner gemaild dat het niet werkt waar hij mij vertelde dat dat waarschijnlijk komt door de eerste 2 accounts zodat ik de bank moest bellen of die al verwijderd waren en of de 3e account wel actief is.
Deze account is actief maar heeft geen aansluiting, hebben ze me verteld. En de andere accounts hebben niets met deze te maken.
Na al dat heen en weer gebel met bank en gemail met webmaker heb ik voorgesteld dat de webmaker zelf kontakt opneemt met de bank want ik zit er nogal blond tussenin.
Nu verwijt hij mij dat dit mijn schuld is, dat hij er vele uren in heeft zitten om te herstellen en dat hij zomaar niet gaat bellen alleen als het hem uitkomt en een prettig weekend.
Wat moet ik daar nu mee? Is het zo moeilijk om de bank te bellen en proberen voor het weekend de aansluiting te regelen?
Levert hij mij een niet deugelijk product? Wat kan ik her nou mee doen?
Heb ook gevraagd om beter in Google te komen om een sitemap: is niet nodig zegt hij! Is dat zo?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
cvboxel
cvboxel
Zoals al ergens anders gepost heb ik problemen met de aansluiting van Ideal. Of eigenlijk niet ik maar de webdesigner die gebruik maakt van psp Betaalzeker.
Drie weken terug is de 1e account aangemaakt die niet werkte waarna ik me er helaas mee heb bemoeid waardoor een 2e account gemaakt werd. Toen werd alles door de INg afgewezen omdat ik zelf geen zakelijke rekening heb bij de ING.
Afijn, weer een week verder een 3e account aangemaakt die ik moest testen maar niks niet, nada werkt.
Dus weer mijn (niet begripvolle) webdesigner gemaild dat het niet werkt waar hij mij vertelde dat dat waarschijnlijk komt door de eerste 2 accounts zodat ik de bank moest bellen of die al verwijderd waren en of de 3e account wel actief is.
Deze account is actief maar heeft geen aansluiting, hebben ze me verteld. En de andere accounts hebben niets met deze te maken.
Na al dat heen en weer gebel met bank en gemail met webmaker heb ik voorgesteld dat de webmaker zelf kontakt opneemt met de bank want ik zit er nogal blond tussenin.
Nu verwijt hij mij dat dit mijn schuld is, dat hij er vele uren in heeft zitten om te herstellen en dat hij zomaar niet gaat bellen alleen als het hem uitkomt en een prettig weekend.
Wat moet ik daar nu mee? Is het zo moeilijk om de bank te bellen en proberen voor het weekend de aansluiting te regelen?
Levert hij mij een niet deugelijk product? Wat kan ik her nou mee doen?
Heb ook gevraagd om beter in Google te komen om een sitemap: is niet nodig zegt hij! Is dat zo?
Afijn frustratie dus!
Iemand enig tip?
www.ukstreetwear.nl www.dogsstreetwear.nl
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
48 antwoorden op deze vraag