• 0

Guerrilla Marketing ?

Hallo allemaal,

 

Graag wil ik jullie mening over het volgende (met name meningen van ondernemers)

 

Ik ben van plan een guerrillamarketing bureau te beginnen. Ik heb mezelf de afgelopen jaren gespecialiseerd in guerrillamarketing- en communicatie.

 

In Amerika is het een zeer effectieve manier van marketing-communicatie gebleken, maar in Nederland is het nog relatief onbekend. (Er is geen enkel bedrijf in gespecialiseerd)

 

Guerrillamarketing is een manier van marketing waarbij met zo min mogelijk financiele middelen zo veel mogelijk resultaat behaald wordt. Dit wil zeggen spectaculaire, creatieve acties, maar absoluut en alleen als alle andere factoren binnen een bedrijf en haar communicatie tot in de puntjes is ingesteld om klanten te (her)winnen.

 

Bijvoorbeeld: Een taxibedrijf had weinig geld om klanten te werven. Op een dag bleken de bussen in een bepaalde regio te staken. De ondernemer-taxichauffeur reed langs alle bushokjes en plakte daar een sticker op: "Wilt u wel verder komen? bel 67656676" ps: de bussen staken vandaag.

 

Het resultaat? Een topomzet en tientallen nieuwe vaste klanten.

Kosten: € 45,-

 

Dit is een klein voorbeeld, maar bedrijven kunnen een guerrilla-strategie invoeren in hun bedrijfsvoering en communicatie.

 

Ik wil die dienst gaan verlenen en er voor zorgen dat bedrijven tegen zeer lage kosten meer klanten binnen halen en effectiever met hun communicatie omgaan.

 

Wat denken jullie, is hier vraag naar en zo ja waar precies?

Waarom is er evt. geen vraag naar?

 

Ik hoor graag jullie mening.

Je kunt me ook mailen via: joost@studio34.nl

Ik weet niet of ik dit er in mag zetten, maar de moderator haalt het er vast wel uit als het niet mag. Ik ga binnenkort mijn site lanceren over guerrilla-communicatie. De url is: www.studio34.nl

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik hoor erg veel Sun Tzu in de laatste reacties, wie heeft het al eens helemaal gelezen?

 

Ik denk dat marketing erg veel op planning aan komt, iedere keer als ik weer ietsje te enthousiast ergens op schiet zonder de benodigde planning merk ik dat de impact niet zo groot is als die kan zijn.

 

Voor mij is alle marketing guerillia, simpel als je geen geld hebt ;) Creatief zijn is leuk, maar gestructureerd en doordacht zijn is veel belangrijker volgens mij (en is helaas ook een zwakte van me ;))

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Als je een zekere intelligentie hebt en netjes bij de les blijft dan kun je een goeie accountant worden. Als je niet al te onhandig bent en goed oplet bij je opleiding kun je een goeie timmerman worden, of procestechnoloog, of tuinbouwer. Als je alle juiste cursussen volgt en een beetje gevoel voor mensen hebt dan kun je geslaagde personeelschef worden. Maar welke opleiding of cursus je ook gevolgd hebt, niets garandeert dat je een goeie marketeer bent.

 

Als alle accountants op dezelfde manier boekhouden, wordt de bedrijfsvoering beter. Als alle timmerlui, alle tuinbouwers of alle personeelschefs dezelfde aanpak hanteren, kunnen ze hun prestatie verbeteren. Maar wanneer alle marketeers op dezelfde manier werken, gaan vrijwel al die bedrijven failliet.

 

Marketing is daarmee bij uitstek de risicofunctie in het ondernemen. Vrijwel alle andere taken zijn uiteindelijk routines, maar marketing mag nooit 100% routine zijn. Zelfs de ondernemer die een me-too bedrijfje runt zal zich op tenminste één aspect moeten onderscheiden: de lokatie, de prijs, de service...

 

Een accountant zonder opleiding bestaat niet, maar er zijn legio voorbeelden van ondernemers en marketeers zonder formele training. Dat zijn desalniettemin vaak enorm leergierige mensen. Moet ook wel, want zodra ze succesvol zijn worden ze nageäapt. Tegen die tijd moeten ze alweer een stapje verder zijn. Een beetje opstandigheid lijkt me ook gewenst. In het achterhoofd voortdurend die vraag: waarom moet dat zo? Kan dat niet beter, sneller, goedkoper?

 

Wat heeft dat nog met guerrilla marketing te maken? Gewone marketing is een routine geworden. Duizenden mensen volgen een opleiding of cursus bij het NIMA, krijgen een papiertje en noemen zich marketeer. Ze volgen hun draaiboek of de adviezen van Jay Conrad Levinson en doen (een tikkeltje overdreven) allemaal hetzelfde. Die opstandige guerrilla marketeer die op zoek is naar een alternatief, dat is eigenlijk gewoon een ondernemer die risico durft te nemen.

 

Pfoei, en nou hoop ik dat iemand een verband kan leggen met system dynamics... ;D

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
Duizenden mensen volgen ene opleiding of cursus bij het NIMA, krijgen een papiertje en noemen zich marketeer. Ze volgen hun draaiboek en doen (een tikkeltje overdreven) allemaal hetzelfde. Die opstandige guerrilla marketeer die op zoek is naar een alternatief, dat is eigenlijk gewoon een ondernemer die risico durft te nemen.

 

En ik moet zeggen dat ik er 1 van ben. Heb HEAO Commerciële Economie gedaan, maar ik ben absoluut niet zo creatief dat van mijn persoon een top marketeer zou maken. Dat wil niet zeggen dat ik geen waarde heb of dat ik het op termijn niet alsnog in de vingers ga krijgen maar op korte termijn zal er van mijn hand geen unieke marketingstrategie zal komen.

 

Maar je zou dit wel degelijk ook kunnen betrekken op bv. de accountants. Je kunt gewoon de regels volgens of uitzoeken hoe je de zaken anders kunt aanpakken waardoor er kostenvoordelen voor de organisatie te behalen zijn. De net afgestudeerden zullen hier minder bekwaam in zijn dan de ervaren rotten.

 

Als alle accountants op dezelfde manier boekhouden, wordt de bedrijfsvoering beter. Als alle timmerlui, alle tuinbouwers of alle personeelschefs dezelfde aanpak hanteren, kunnen ze hun prestatie verbeteren. Maar wanneer alle marketeers op dezelfde manier werken, gaan vrijwel al die bedrijven failliet.

Als alle marketeers op dezelfde manier te werk zouden gaan krijg je juist bedrijven die zich weten te onderscheiden van de concurrentie, die zich een positie kunnen verwerven in de markt. Dat is namelijk wat de marketeer moet doen. Jij gebruikt hier, naar mijn mening, twee verschillende dingen door elkaar: technieken en instrumenten. Bij de eerstgenoemde beroepen heb je het over de techniek maar als je praat over de marketeer heb je het over de instrumenten. Als ze dezelfde instrumenten gebruiken gaat het idd niet goed, maar als ze dezelfde techniek gebruiken komen ze tot een onderscheidende positionering en zoeken ze de instrumenten erbij.

 

Marketing is in eerste instantie een strategische aangelegenheid en dat maakt het moeilijk tastbaar.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0
Als alle marketeers op dezelfde manier te werk zouden gaan krijg je juist bedrijven die zich weten te onderscheiden van de concurrentie.

Wat zegt de evolutieleer hierover?

Als alle soorten dezelfde strategie gaan hanteren, krijg je dan veel overlevende soorten, of juist uitstervende soorten?

 

Creativiteit is weliswaar te beschrijven, en de strategiëen om tot een uniek resultaat te komen zijn ook min of meer te 'verwetenschappelijken', maar de werkelijke vindingrijkheid bewijst zich steeds weer in de praktijk en is alleen in retrospect wat zinnigs over te zeggen denk ik.

 

Het "bezwaar" dat ik van meet af aan had bij guer®illamarketing (ik ben zelf van een prescriptief linguïst meer een descriptief linguïst geworden ;), prescriptief is zo a-creatief!) is dat het vanuit een oorlogs-analogie bekeken is. Een werkend model, maar schaart zich wel aan de kant van de concurrentie-denkers. Niet dat ik concurrentie ontken (duh) maar ik zoek nog naar een vredig alternatief zeg maar. Hoewel ik met "magic marketing" al wel een eind in de goeie richting kom van wat ik ervaar bij creativiteit, aan zichzelf refererende kwaliteit, aan het wonderlijke proces van ideeën hebben en een product of dienst in de wereld zetten (het manifesteren van een idee...).

 

Ik denk dat 'consistentie' een nog belangrijker element van marketing is dan 'planning'.

Als je weet wat je wil communiceren en wat bij je merk past kun je toch nog aardig ad hoc én opportunistisch reageren, denk ik.

Je kunt marketing als aparte activiteit benaderen, maar ook als intrinsiek onderdeel van je doen en laten als bedrijf (merk/corporate identity).

 

Het nadeel van guer®illamarketing vind ik, dat het een achteraf-verwetenschappelijking is van iets, dat ooit een vernieuwende strategie was maar inmiddels in de laggard-fase beland is.

Het wordt gemeengoed-- prima!-- maar de creatieve geesten zijn (zoals TwaLevel al aangaf) denk ik alweer bij een ander stationnetje aan het rondkijken en de lucht aan het opsnuiven. Of zelf nieuwe vormen aan het ontwikkelen.

 

Als ik nu als guer®illamarketeer aan de weg zou willen timmeren zou ik nu de eerste paal in de grond slaan en beginnen!

Als je het dan over slagvaardigheid, snelle creativiteit en 'get it outthere' hebt dan zou ik de 'under construction' van mijn site slopen en aan de slag gaan! ;D

En het beetje informatie dat ik laat zien ook to the point laten zijn (aangezien ik niet weet of huisstijlontwerp nou zo 'guerillacommunicatie' pur sang is). Is een beetje alsof je als guerrilla toch met een klein tankje door de jungle wil....

 

Leave your conventional weapons behind, just take your Swiss knife and carve out your own niche...

 

Annedien

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0
Quote:

Als alle marketeers op dezelfde manier te werk zouden gaan krijg je juist bedrijven die zich weten te onderscheiden van de concurrentie.

 

Wat zegt de evolutieleer hierover?

Als alle soorten dezelfde strategie gaan hanteren, krijg je dan veel overlevende soorten, of juist uitstervende soorten?

 

Het was een reactie op Twalevels opmerking. Ik wilde ermee zeggen dat marketeers op dezelfde manier hun "opdracht" moeten benaderen. Dan kun je uitkomen op een andere strategie, dus niet dezelfde strategieën hanteren, maar dezelfde werkwijze om tot die strategie te komen. Hetzelfde als op dezelfde werkwijze om tot een sluitende boekhouding te komen (want daar ging de reactie van Twalevel gedeeltelijk om)

 

Ik denk dat 'consistentie' een nog belangrijker element van marketing is dan 'planning'.

Als je weet wat je wil communiceren en wat bij je merk past kun je toch nog aardig ad hoc én opportunistisch reageren, denk ik.

Je kunt marketing als aparte activiteit benaderen, maar ook als intrinsiek onderdeel van je doen en laten als bedrijf (merk/corporate identity).

En hiermee geef je aan dat we ook hetzelfde denken wat dat betreft. Als alle marketeers consistent zijn doen ze dus iets allemaal hetzelfde; de werkwijze, met welke instrumenten en boodschap (vind ik ook het gereedschap van een marketeer) ze dat doen verschilt.

 

 

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0
Quote:

Als alle marketeers op dezelfde manier te werk zouden gaan krijg je juist bedrijven die zich weten te onderscheiden van de concurrentie.

 

Wat zegt de evolutieleer hierover?

Als alle soorten dezelfde strategie gaan hanteren, krijg je dan veel overlevende soorten, of juist uitstervende soorten?

 

Het was een reactie op Twalevels opmerking. Ik wilde ermee zeggen dat marketeers op dezelfde manier hun "opdracht" moeten benaderen. Dan kun je uitkomen op een andere strategie, dus niet dezelfde strategieën hanteren, maar dezelfde werkwijze om tot die strategie te komen

 

Ik begrijp waar het een reactie op was, maar een werkwijze is wat je met je strategie bepaalt.

"2. plan volgens welk men te werk gaat". Als je werkwijze niet het uitvloeisel is van je plan heeft het ook weinig zin om een plan te maken. Daarbij denk ik dat ook de 'aanloop' naar het formuleren van een strategie en werkwijze (door jou "werkwijze" genoemd) verschillend kan zijn. Misschien dat over de opdracht van marketeers wel een 'algemene' uitspraak gedaan kan worden?

 

Ik ben een intuïtief marketeer. (Ik ken wel m'n klassiekers hoor, but you've got to know the rules before you can break them).

Dat is een wezenlijk andere benadering dan een marketeer die eerst uitgebreid marktonderzoek gaat doen en op deze cijfers een trend destilleert en hier een strategie op baseert.

Je hebt visionaire marketeers (zoals TwaLevel) en retrospectieve marketeers. Creatieve en concurrerende. Onderscheidende en me-too. Old school en new school.

Allemaal hebben echt een wezenlijk andere werkwijze en produceren een wezenlijk andere visie en werkwijze.

 

"Ik denk dat 'consistentie' een nog belangrijker element van marketing is dan 'planning'. "

Hiermee bedoel ik niet dat marketeers consistent moeten zijn en dus hetzelfde moeten doen.

Ik bedoel bijvoorbeeld mee dat een ondernemer die een boodschap afgeeft al aan marketing doet. Als hij of zij dit op consistente wijze doet, kun je zowel planmatig als improviserend aan marketing doen.

 

Wat er misleidend aan het woord 'marketeer' is, is dat het impliceert dat je een actief onderdeel (agens in plaats van subject) of strijder bent (denk aan: musketeer) en dat het 'machtspunt' dus bij jou, als marketeer ligt. Maar misschien zijn marketeers ook vaak 'marketizers' (marktmakers), 'marketists' (iemand die verstand heeft van de markt), 'marketees' (onderhavig aan de krachten van de markt), 'marketisms' (producten van de marketinggedachte bestaand bij de gratie van 'marketing', geen op zichzelf staande entiteit).

 

Annedien

 

Link naar reactie
  • 0

En dan doen alsof je het erg vindt dat er zo'n ophef over gemaakt wordt... :-)

"Thierry van Unilever reageert: “Wij konden niet vermoeden dat de campagne en de commercial voor zo veel ophef zouden zorgen. Dit soort campagnes zijn heel normaal. Onbegrijpelijk dat mensen zich er zo druk over maken. Wij hebben niet meer dan een speldenprikje uitgedeeld.”"

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het wel grappig, zo'n campagne voor zo'n groot concern.

Als de aandelen nou ook nog eens omhoog gingen... :-\

 

Afijn, vind dit net zoiets als www.zodoenzehetdaar.nl de leuke website van Clearasil.

Als Unilever nou een leuke website gaat maken over dingen die je allemaal met becel kan ofzo... Tis maar een voorstel.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het wel grappig, zo'n campagne voor zo'n groot concern.

 

Het is wel een groot concern, maar dat is verdeeld in allemaal kleine hokjes. De reclame voor deodorants in NL wordt gecoördineerd door iemand bij Gouda in de buurt, waar de lokale personal care-club zit. In andere landen zitten weer andere mannetjes.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Hallo mensen,

 

Het heeft even geduurd, maar ik heb eindelijk de site online. Studio34 Guerrilla-communicatie op www.studio34.nl Door de statistieken teller van ICstats (Ook iemand van Higherlevel) kunnen we nu ook exact de bezoeken in de gaten houden.

 

Ik wil iedereen uitnodigen op onze website en alle kritiek is welkom indien opbouwend natuurlijk.

 

Daarnaast wil ik iedereen aanraden een teller op zn site te nemen van ICstats, want het zit echt heel goed in elkaar en is goed in gebruik.

www.icstats.nl

Link naar reactie
  • 0

Als alle marketeers consistent zijn doen ze dus iets allemaal hetzelfde; de werkwijze, met welke instrumenten en boodschap (vind ik ook het gereedschap van een marketeer) ze dat doen verschilt.

 

Misschien ken je deze uitdrukking wel: als een hamer je enige gereedschap is, dan zul je de spijker als enige oplossing zien.

 

Marketing zoals dat gedoceerd wordt, levert niet zozeer een goeie set tools op als wel een manier van denken. Om vanuit die conventional wisdom tot werkelijke inzichten te komen, zul je echter weer afstand moeten nemen van de gereedschappen die iedereen gebruikt. Je streeft immers naar onderscheid, naar concurrentievoordeel. Guerrilla-marketeers (en smart marketeers, en differential marketeers, en zo voort) zijn op zoek naar de boormachine!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Je hebt helemaal gelijk hoor Twalevel, maar tot de tijd dat het vervoermiddel op mileuvriendelijke aandrijfstoffen is gerealiseerd rijd jij toch ook nog altijd met de auto?

 

Dus soms kun je nou eenmaal beter reeds bestaande technieken gebruiken om ergens te komen. Maar de "vervoersfabrikanten" (auto industrie) zijn hopelijk wel druk bezig om van het conventionele af te stappen en nieuwe mogelijkheden te ontwikkelen.

 

(ps. fijn om te horen dat de dienst gewaardeerd wordt!)

(pss. had al zon vermoeden dat onze soldaat in pak terug zou komen op de website ;D)

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0

Hi Joost, gefeliciteerd met de site!

 

Hieronder mijn bevindingen. Niet allemaal even geordend maar het is al laat, wat wil je :)

 

Ik kan de site niet goed rijmen met hetgeen waar je voor staat. Als ik lees "creatieve, agressieve, low-cost en doelgerichte marketingtechnieken" en "om effectief te zijn moet u buiten de gebaande paden kijken", dan verwacht ik iets overdonderends, iets pakkends, iets anders, iets dat me versteld doet staan als klant. Maar je site-architectuur is zo ongeveer het tegendeel:

 

Home

Bedrijfsprofiel

Diensten

Portfolio

Contact

 

Het is een logische en een uitentreuren beproefde opbouw, maar het heeft niet de brille die ik van een guerrilla-communicatiebureau verwacht. Ik vind je menu-volgorde ook wat ongelukkig. Je komt binnen op de homepage, je leest de tekst, daar staat "Neemt u rustig een kijkje op de site" en de volgende stap is logischerwijs om het eerstvolgende menu-item aan te klikken. Maar dan kom je dus bij "bedrijfsprofiel". Dat komt bij mij net een beetje over als dat je met je vriendin op de bank zit, en ze zegt van "hee stoute jongen". En je denk van nounou. Vervolgens fluistert ze "ik heb hele wilde plannen met jou". En je denkt "toe maar, toe maar". Dan zegt ze "maar eerst wil ik met jou naar een heel spannend boekje kijken". En net terwijl jij denkt "waar is de zuurstof" komt zij met een stapeltje beurspagina's aanzetten.

 

Wat ik wil zeggen, als ik de homepage heb gelezen, wil ik eigenlijk cases zien. Voorbeelden. Mogelijkheden voor mij. En geen bedrijfsprofiel. Overigens zou ik in de huidige opzet de tekst "bedrijfsprofiel" vervangen door "werkwijze".

 

Ik vind dat je te weinig oproept tot contact. Je vertelt veel, maar waar spoor je me aan om contact op te nemen? Er staat geen telefoonnummer in beeld, geen e-mailadres, geen "call me now"... Om een voorbeeld te noemen, ik las bij Diensten het stukje over Guerrilla-quickscans. "Wilt u weten hoe u meer klanten kunt krijgen? Dan moet u eerst weten wat uw huidige klanten van u vinden, wat uw ex-klanten van u vinden en wat uw potentiele klanten van u vinden...".

Mijn concrete vraag daarbij was "maar hoe doen jullie dat dan? Gaan jullie mijn ex-klanten opzoeken?". Op dat moment moet jij me contact laten leggen. Vragen? Bel nu 050-5893412! Laat je prospects niet lezen-lezen-lezen en dan misschien een contactformulier invullen, maar laat ze in de telefoon klimmen. Dat jullie gratis jullie mening geven zou ik daarom een heel stuk prominenter onder de aandacht brengen dan alleen op de contactpagina.

 

Wat de diensten betreft, leveren jullie de diensten (ook) afzonderlijk? Of is het eigenlijk een totaalpakket wat jullie bieden waar normaal gesproken al deze onderdelen in terugkomen? In jullie portfolio zie ik eigenlijk alleen dat laatste terugkomen, dus ik weet als klant niet echt of ik iets aan een quickscan op zich heb.

 

Jullie komen over alsof jullie je vooral bezighouden met winkeliers/bedrijven die producten verkopen. Sticker-acties, straat-acties, Mystery Guest... hebben jullie ook een aanpak voor dienstverleners, en is die aanpak verschillend van die voor de detailhandel? Waarin bijvoorbeeld?

 

Het portfolio is, niet helemaal onlogisch voor een beginnend bedrijf, wat karig. Toch heb ik als klant behoefte aan praktijkvoorbeelden, die me moeten kunnen overtuigen dat het concept guerrilla-marketing werkt. Heb je niet een paar overtuigende guerrilla-marketingverhalen uit de (al dan niet buitenlandse) media? Een artikel als deze op Webwereld zou, bovenop jouw teksten, voor mij als klant een extra argument zijn voor de kracht van guerrilla marketing.

 

De Mystery Guest zelf vind ik een pracht-concept, petje af! Wel ontdekte ik hem vrij laat, omdat het menu onderin nogal overkomt is als een niet-zo-belangrijk-onderdeel van de site, en ik er pas in een later stadium naar keek. Noem 'm op de homepage!

 

Om wat mieren te plezieren:

 

De scrollbalk is onzichtbaar, en dat zou ik heel snel veranderen. Ik heb de site inmiddels zeker een kwartier voor mijn kiezen, maar ik zie net pas dat de pagina "bedrijfsprofiel" nog meer tekst bevat onder de eerste 4 alinea's. Het formulier op de contactpagina zal op dezelfde wijze ook door veel mensen over het hoofd worden gezien.

 

Ik zie een formulier met erboven de tekst "Als u onze brochure wilt ontvangen, kunt u dat ook hier aangeven.". Vervolgens wordt er in het formulier gevraagd "Wilt u de brochure ontvangen? Ja/nee". Is het een brochure-formulier, een contactformulier of beide? Het is nu iets verwarrend.

 

De Flash-lijnen gaan na verloop van tijd enorm irriteren. Het is een heel oud en bekend effect, dat je niet moet overdrijven. Gebruik het op enkele pagina's, niet op alle, dat scheelt wellicht een stukje.

 

Loop alle teksten even na op het consequente gebruik van het woord "guerrilla", zowel wat hoofdletters als wat samenvoegingen betreft. Ik zie guerrillacommunicatie (grijze vlak bovenin), guerrilla communicatie (menu linksonder), guerrilla-communicatie (regelmatig in de tekst) en Guerrilla-Communicatie (wat is...). Op de homepage staat "Guerrilla-actiebrief", rechtsonder staat het zonder streepje. Ik lees marketingcommunicatie en marketing-communicatie...

 

Ook duizelt het me een beetje na de overdaad aan guerrilla-termen. Op een gegeven moment wordt het één grote brij. Wat is het verschil tussen guerrilla-communicatie en guerrilla-marketing?

 

Op de pagina "gratis tips" staan nog een aantal spel- of tikfouten, verder zit de tekst, op de genoemde inconsequenties na, goed in elkaar als ik het zo eens doorlees.

 

Tot slot: wat is het verschil tussen "agressief" en "opvallend"?

 

 

That's just about it.. ik hoop niet dat ik te direct of kritisch overkom, en dat je er je voordeel mee kan doen!

 

Ik heb me in ieder geval ingeschreven op je nieuwsbrief, ben benieuwd!

 

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie
  • 0

Dat komt bij mij net een beetje over als dat je met je vriendin op de bank zit, en ze zegt van "hee stoute jongen". En je denk van nounou. Vervolgens fluistert ze "ik heb hele wilde plannen met jou". En je denkt "toe maar, toe maar". Dan zegt ze "maar eerst wil ik met jou naar een heel spannend boekje kijken". En net terwijl jij denkt "waar is de zuurstof" komt zij met een stapeltje beurspagina's aanzetten.

 

Weet je die beurs-hype van een jaar of 5 geleden nog? Toen was dit compleet acceptado! ;)

Link naar reactie
  • 0

Ik heb MSIE 6.0 sp2 en kan je frontpage helemaal niet zien :( Ik denk dat er iets mis is met je javascript (waarvoor gebruik je javascript om je frames te schrijven? Ik zie hier geen extra SEO worden tussen staan ofzo?)

 

Ik kan dus ook niet zien wat die mysteryguest is... en daar ben ik nou wel benieuwd naar ;) btw. Anders, reusje voor je uitgebreide reactie :)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Ik heb het een en ander aangepast. De nieuwsbrief blijkt erg populair. De Mysteryguest hebben we nu ook al 8 aanvragen voor binnen en inderdaad....vooral de retailers blijken het erg interessant te vinden.

Link naar reactie
  • 0

Mysteryshopping is een opkomende markt en veel bedrijven ontdekken het voordeel ervan. Ben je niet onwijs regiogebonden met die activiteiten? (Ik kan me voorstellen dat je niet naar de andere kant van Nederland wil/kan rijden om daar één winkel te bezoeken).

 

Persoon

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
  • 0

Kan iemand mij uitleggen waarom mijn karma onderuit gaat als de aex in 2000? Ik zeg toch geen rare of vervelende dingen? Moet ik meer input geven of zijn we hier gewoon met allemaal kleine ondernemertjes die hun tijd eigenlijk niet beter te besteden hebben dan - puntjes geven op higherlevel leden?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.