Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
r.i.p. Ruben van den Oord
... zijn blijkbaar gelukkig verleden tijd ;D
Een tijdje geleden heb ik mijn grieven over het forum gesproeid over de kwaliteit van de destijds gepubliceerde columns. Ik hoopte daarmee te bereiken dat het latent schrijftalent van Higherlevel de ganzenveer zou oppakken en de schroom tot publiceren zou overwinnen. En wat gebeurt er dan als je even niet oplet?
Een prachtige serie van P.J. Odems over de sleutels tot succesvol ondernemerschap, QuDo die met meer zelfvertrouwen dan ooit zijn gedachten met ons wil delen, Norbert Bakker die het stof van zijn lei heeft afgeblazen, nieuwe columnisten met inhoudelijk mooie columns. Zelfs Peter Knorrepot Bonjenoor heeft de gifbeker ingeruild voor de inktpot!
Ik heb nog niet alles gelezen, maar wat tot nu toe op mijn scherm is verschenen verleidt me om naar de rest uit te zien. Kritiek was op zijn plaats, maar nu rest mij niets dan de duimen te heffen voor iedereen - inclusief de admins - die de Higherlevel Columns weer op de kaart hebben gezet. Hulde!
Zo ben ik dan ook wel weer...
In Memoriam - Ruben van den Oord