Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
chielsen
chielsen
Ik zit met een lastig vraagstuk. Stel ik wil een bepaald product doorverkopen wat ik white-label kan inkopen. Ik kan daar wat toegevoegde waarde (service) bij leveren en kan het goed promoten. Dat is voor sommige klanten prima (die zo op mij afgaan), voor andere klanten is het belangrijk dat het "white-label" product ook echt een goed product is.
Moet ik duidelijk maken dat ik het dus van een goede leverancier heb of moet ik toch white-labelen, en doen alsof ik het zelf goed voor elkaar heb? Probleem is denk ik als ik laat blijken dat het ingekocht is, dat men direct naar de bron gaat, ook al zou men dan de toegevoegde waarde missen.
De leverancier kan ook de extra dienst gaan leveren, en dus tegen mij gaan concurreren (wel eerlijke).
Dan staat nog wel dat ik dus mensen makkelijk(er) kan bereiken. Maar is dat toegevoegde waarde voor een klant? Als ik ze kan benaderen en ik refereer naar de leverancier, dan zijn ze misschien alweer gevlogen.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag