Betreft de oprichting van een VoF in de IT-dienstverlening, welke verzekeringen zijn er daadwerkelijk nodig?
Je kan je overal voor verzekeren, maar welke moeten we nu echt afsluiten voor een goede continuïteit betreft omzet en aansprakelijkheid?
We geven geen advies oid, we verkopen/schuiven software door welke ze al gebruiken.
Ik had deze 5 in gedachten:
- Arbeidsongeschiktheidverzekering (maar we gaan het 1e jaar kleine €10.000 winstmaken, en de investering betreft lening zal max €7.000 zijn) dus waarom deze AO eigenlijk?
- Rechtsbijstand
- Beroepsaansprakelijkheid
- Bedrijfsaansprakelijkheid
- Inboedelverzekering inventaris/hardware (3,16 promille zag ik voorbij komen van de waarde laptop/printer)
Welke raden jullie echt aan? En waar zou ik kosten indicaties kunnen krijgen (aangezien we starters zijn, de VoF nog niet is opgericht) ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Christiaanvr
Christiaanvr
Betreft de oprichting van een VoF in de IT-dienstverlening, welke verzekeringen zijn er daadwerkelijk nodig?
Je kan je overal voor verzekeren, maar welke moeten we nu echt afsluiten voor een goede continuïteit betreft omzet en aansprakelijkheid?
We geven geen advies oid, we verkopen/schuiven software door welke ze al gebruiken.
Ik had deze 5 in gedachten:
- Arbeidsongeschiktheidverzekering (maar we gaan het 1e jaar kleine €10.000 winstmaken, en de investering betreft lening zal max €7.000 zijn) dus waarom deze AO eigenlijk?
- Rechtsbijstand
- Beroepsaansprakelijkheid
- Bedrijfsaansprakelijkheid
- Inboedelverzekering inventaris/hardware (3,16 promille zag ik voorbij komen van de waarde laptop/printer)
Welke raden jullie echt aan? En waar zou ik kosten indicaties kunnen krijgen (aangezien we starters zijn, de VoF nog niet is opgericht) ?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29060-verzekeringen-vof-welke-echt-nodig/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag