Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
LittleBit
LittleBit
Ha HL-vrinden,
KPN heeft alle zakelijke abonnees met een vaste telefoon een brief gestuurd waarin staat dat ze vanaf 1 jan. korting krijgen
en als je kiest voor een 2- of 3-jarig abonnement, dat je dan zelfs nog meer korting krijgt.
Wat ze er niet duidelijk bij vertellen,
is dat de korting soms een verhoging is
want ze hebben diverse tariefsoorten gebundeld tot 1 nieuw tarief.
En wat ze ook niet vertellen is dat als je niet reageert,
dat ze dan menen dat je dan kiest voor de 'korting'
en dat daarbij een 1-jarig contract hoort, terwijl je nu geen contractsduur hebt.
KPN hanteert dus de zgn. "Negatief optie" wat bij consumenten verboden is
maar helaas bij zakelijk verkeer nog niet wettelijk geregeld is.
Enfin, altijd hetzelfde met KPN,
elk voorstel van hen resulteert in een verslechtering voor de klant
maar dit is een tip zodat de HL'er zijn voordeel mee kan doen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29595-kpn-korting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag