Deze website biedt de mogelijkheid om een optimalisatie analyse + rapport op maat te bestellen.
Je kunt zelf lezen & leren hoe jouw website te optimaliseren is, maar het dus ook voordelig aan MeerPagerank uitbesteden.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb een unieke layout geprogrammeerd, iDeal genomen zodat gemakkelijk betaald kan worden, een formulier gemaakt en artikelen geschreven.
Ik heb de website ook op vele andere laten linken zodat deze de volgende PR update ook net als al mijn andere websites Meer Pagerank heeft.
Overige websites van mij die linken hebben PR2-PR4
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Het gemakkelijk maken van een analyse zonder veel kosten te vragen voor de klant en zonder veel oriëntatie tijd kwijt te zijn zodat het voor Meer Pagerank niet meer rendabel is.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Je kunt zelf kiezen welke vragen je hebt betreffende optimalisatie i.p.v. dat de optimalisator een flinke prijs rekent om met een antwoord te komen waar je misschien niet op wacht.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Hoe ik de website helder kan krijgen, ik wil het gemakkelijk maken voor de bezoeker om een analyse te laten doen.
Het is een technisch van en ik ben eigenlijk meer programmeur / optimalisator. Ik ben niet zo goed in het uitleggen hoe en wat aangezien ik veel te veel in termen denkt die vaak niet begrepen worden.
www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mathieu
Mathieu
Omschrijving van je concept:
Deze website biedt de mogelijkheid om een optimalisatie analyse + rapport op maat te bestellen.
Je kunt zelf lezen & leren hoe jouw website te optimaliseren is, maar het dus ook voordelig aan MeerPagerank uitbesteden.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb een unieke layout geprogrammeerd, iDeal genomen zodat gemakkelijk betaald kan worden, een formulier gemaakt en artikelen geschreven.
Ik heb de website ook op vele andere laten linken zodat deze de volgende PR update ook net als al mijn andere websites Meer Pagerank heeft.
Overige websites van mij die linken hebben PR2-PR4
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Het gemakkelijk maken van een analyse zonder veel kosten te vragen voor de klant en zonder veel oriëntatie tijd kwijt te zijn zodat het voor Meer Pagerank niet meer rendabel is.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Je kunt zelf kiezen welke vragen je hebt betreffende optimalisatie i.p.v. dat de optimalisator een flinke prijs rekent om met een antwoord te komen waar je misschien niet op wacht.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Hoe ik de website helder kan krijgen, ik wil het gemakkelijk maken voor de bezoeker om een analyse te laten doen.
Het is een technisch van en ik ben eigenlijk meer programmeur / optimalisator. Ik ben niet zo goed in het uitleggen hoe en wat aangezien ik veel te veel in termen denkt die vaak niet begrepen worden.
www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat
www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29600-meerpagerank-optimalisatie-analyse-service/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag