Ik ben een ondernemer die net mijn eigen bedrijf succesvol heeft verkocht.
Nu wil ik niet stil zitten achter de spreekwoordelijke geraniums maar wil ik opnieuw gaan ondernemen.
Mijn idee is om dit te doen via het internet. Ik ben bereid te investeren in goede ideeen maar zelf wat opstarten is absoluut de eerste optie.
Nou vroeg ik mij af of jullie wat ideeen hadden voor een leuke ondernemeing op internet. En mischien kunnen we gezamelijk een nieuwe succelvolle onderneming opstarten...
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bigwillem10
Bigwillem10
Hallo
Ik ben een ondernemer die net mijn eigen bedrijf succesvol heeft verkocht.
Nu wil ik niet stil zitten achter de spreekwoordelijke geraniums maar wil ik opnieuw gaan ondernemen.
Mijn idee is om dit te doen via het internet. Ik ben bereid te investeren in goede ideeen maar zelf wat opstarten is absoluut de eerste optie.
Nou vroeg ik mij af of jullie wat ideeen hadden voor een leuke ondernemeing op internet. En mischien kunnen we gezamelijk een nieuwe succelvolle onderneming opstarten...
Edit: titel wat verduidelijkt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29713-nieuwe-internetonderneming-na-verkoop-vorige-bedrijf-zoeken-naar-idee%C3%ABn/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag