Vrijmibo topic: J10KP: het einde van Higherlevel, de Euro, de beschaving????

Aanbevolen berichten

Y2K, ik sidder nog als ik er aan denk.

 

Naakte paniek in de hele wereld: er was een hele byte of zelfs 2 bepaard op het datum veld en zodra het jaar 2000 aan zou breken zouden liften spontaan stoppen, kerncentrales een meltdown beleven, financiele beurzen op hol slaan en de hele beschaving binnen enkele weken zijn teruggebracht tot de oertijd. TOTWAWKI.

Batterijtjes in de oplaadbare radio gedaan, hopen dat de zendmasten van de noodzenders niet zouden instorten, voor 6 maanden water en scheepsbeschuit ingeslagen en we zijn nu NOG niet door de blikken Ravioli heen... wat een troep

 

Uiteindelijk viel het allemaal mee, met dank aan Wubbo Ockels natuurlijk, en bleef de schade beperkt tot een nieuw batterijtje in mijn horloge en herinstallatie van Windows 98. ... maar als je weet wat er allemaal had kunnen gebeuren, het was een dubbeltje op zijn kanten mensen!

 

En nu staan we al weer aan de vooravond van de volgende mijlpaal: J10KP. Ongelofelijk dat we dit met z'n allen mogen meemaken. Ongelofelijk dat dit kan sinds 18-10-2007, minder dan 4 jaar, een gemiddelde van meer dan 7 per dag! En ook nog vader geworden.. waar haalt zo'n jongen de tijd en energie vandaan.

 

Eerst wordt het natuurlijk even afwachten: kan het forum dit wel aan, nog een positie erbij? Of klapt de boel in elkaar en kunnen de moderators naar huis en eindelijk de zolder aftimmeren? En hoe reageren de markten? Wat doet Moody's, putten de Italianen hier voldoende moed en energie uit, blijft de euro hier door behouden?

 

En hoe gaan we deze mijlpaal vieren? Is een lintje (commandeur in de orde van de Nederlandssche Leeuw) passend of moeten we deze enorme prestatie toch gelijkstellen aan die van Marco Kroon en de Militaire Willemsorde van stal halen?

Of - en ik denk hier even hardop - moeten we helemaal los gaan, en een uniek 6-sterren HL profiel maken, niet in rood maar in goud?

 

En welk-Nostradamus gevoel krijg ik bij mijn eigen kleine N2KP dat zo verrassend samenvalt met dit bericht? Vragen, vragen, twijfels, twijfels, ideaal voor een vrijmibo-vraag onder het genot van een goed glas wijn.

 

 

 

 

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Proost!

 

Toost op Joost met zijn 10000 posts en Norbert met zijn bescheiden 2000 berichten!

Dat er nog maar vele nieuwe en waardevolle berichten bij mogen komen:)

 

 

kwaliteit, kwaniteit ;)

 

[edit] zie dat we ik alvast op de feiten vooruit lopen, Joost heeft nog een aantal berichten te gaan al verwacht ik dat bericht nummer 2000 van Norbert in dit mooie topic zal vallen :)

Marketing & Communicatie

Link naar reactie
[edit] zie dat we ik alvast op de feiten vooruit lopen, Joost heeft nog een aantal berichten te gaan

Ja, maar we moeten de fanfare en de hapjes een paar dagen vooruit bestellen heh...

 

 

al verwacht ik dat bericht nummer 2000 van Norbert in dit mooie topic zal vallen

Posts in off topic tellen niet mee :'(, en dat wist ik! Maar goed, is alsnog opgelost door bij hoge uitzondering even in te boeten op kwaliteit... ;)

 

is de fles al leeg?

Mijn compagnon schenkt hem net leeg... in mijn glas ;). Ik ben op de fiets gelukkig

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

 

al verwacht ik dat bericht nummer 2000 van Norbert in dit mooie topic zal vallen

Posts in off topic tellen niet mee :'(, en dat wist ik! Maar goed, is alsnog opgelost door bij hoge uitzondering even in te boeten op kwaliteit... ;)

 

 

 

GEFELICITEERD!! Zie dat het befaamde bericht ergens in een nuttig topic is gevallen ;)

Marketing & Communicatie

Link naar reactie

Tja, als we alleen de NUTTIGE berichten van Joost gaan tellen kunnen we de band en dat podium (van Jasper) wel weer afbestellen. Joost speelt in het Admin-forum vaak correspondentie boter kaas en eieren met Frans (Rondje A1, kruisje B2). Daar gaan zo'n 50% van hun post over. Verder zijn het wel aardige jongens. Frans wint meestal...

 

 

GEFELICITEERD!! Zie dat het befaamde bericht ergens in een nuttig topic is gevallen

Dat valt wel mee, zoals gesteld heb ik moeten inboeten op kwaliteit . Even correspondentie boter kaas en eieren met Frans gespeeld in Adminforum. Hij gaf op in 2 zetten...

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Het lijkt me verstandig om dan de komende tijd even pas op de plaats te houden, totdat duidelijk is wat de consequenties zijn. Misschien toch maar de Kamer van reces terugroepen om op het laatste moment het postsplafond toch te kunnen verhogen? Maar dan moet er wel bezuinigd gaan worden op de reuzen, want ook al duurt het daar nog even, Joost is toch al op 2/3 van die andere magische grens.

 

Nu HL toch mede van overheidswege gesponsord wordt en het best wel valt te verdedigen dat het forum ook nog algemeen nuttig is, moet er wellicht toch ook die kant op worden gekeken. Een standbeeld dan toch liever niet, maar een lintje moet toch zeker haalbaar zijn!

Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".

Link naar reactie

"Ik doe het niet, nee want stel je eens voor dat HL niet ingesteld is op meer dan 9971 posts, dan knalt het forum eruit"

"Of zou het straks echt allemaal vergaan als ik na 9999 nog een keer op verzenden klik"

(denkt even na)

"Oef, dit is off topic en telt niet mee. HL is weer gered".

 

@Norbert: ik voel me vereerd om afgekort te worden tot een cijfer/letter combi.

 

En nu ga ik offline, want deze berichten in off topic dragen niets bij aan mijn post count :P ;D

 

@Frans: X op vakje C3

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 165 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.