Van afgeronde projecten en drooggevallen onderneminkjes heb ik een aantal domeinnamen overgehouden die ik nu eigenlijk alleen gebruik als email-adres. Toch betaal ik bij mijn ISP full-price (enkele eurotientjes per jaar), terwijl ik er nu eigenlijk niks mee doe. Ik wil ze ook niet kwijt, want ik zie nog wel potentieel. Nu kan ik er een placeholder plaatsen (zo heet dat toch), maar eigenlijk wil ik voorlopig alleen de mailfunctie behouden. Wat zijn mijn alternatieven?
Voor vage plannen en projecten in de pijplijn heb ik bovendien reeds goeie domeinnamen gevonden, maar om die allemaal te reserveren à vijftig euro per jaar voor basic hosting vind ik te veel van het goeie. Ik zoek eigenlijk geen host-service maar een ghost-service...
Iemand tips?
Oh, en ik wil absoluut zelf eigenaar blijven van mijn domeinnamen.
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TwaBla
TwaBla
Van afgeronde projecten en drooggevallen onderneminkjes heb ik een aantal domeinnamen overgehouden die ik nu eigenlijk alleen gebruik als email-adres. Toch betaal ik bij mijn ISP full-price (enkele eurotientjes per jaar), terwijl ik er nu eigenlijk niks mee doe. Ik wil ze ook niet kwijt, want ik zie nog wel potentieel. Nu kan ik er een placeholder plaatsen (zo heet dat toch), maar eigenlijk wil ik voorlopig alleen de mailfunctie behouden. Wat zijn mijn alternatieven?
Voor vage plannen en projecten in de pijplijn heb ik bovendien reeds goeie domeinnamen gevonden, maar om die allemaal te reserveren à vijftig euro per jaar voor basic hosting vind ik te veel van het goeie. Ik zoek eigenlijk geen host-service maar een ghost-service...
Iemand tips?
Oh, en ik wil absoluut zelf eigenaar blijven van mijn domeinnamen.
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4
(DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3314-domeinen-parkeren-eo-site-forwarden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
26 antwoorden op deze vraag