ING verhoogt tarieven

Aanbevolen berichten

Retired Mod     7,5k 1452

ik zit al jaren bij de duurste bank uit het rijtje.. en geen plannen om over te stappen. Ik ben uberhaubt niet zo'n tarievenshopper of het nou om banken, verzekeringen of andere producten of diensten gaat.

 

en als ING een goedkope bank had willen zijn dan hadden ze de naam Postbank wel gehandhaafd als goedkoop label.. dus met de aankondiging van het verdwijnen van de naam Postbank was mij al direct duidelijk dat de tarieven "geharmoniseerd" zouden worden

 

 

Link naar reactie

volgens mij hebben alle banken dat als je betaalverkeer doet met derden.. ik ken alleen spaarbanken met vaste tegenrekening waar je zonder pas en het een of andere authorisatiekastje overboekingen kan doen.

 

In het ING starters pakket kunnen wij zonder probleem overboeken zonder kastje. Zoals hierboven staat geschreven gaat dat per telefonische TAN-code. Of bedoel je iets anders?

Preventief Medisch Onderzoek op locatie van de klant - CheckHealth.nl

Link naar reactie

Ik moet nog 2 jaar wachten voor ik kan overstappen, maar ik wil al langer weg bij de ING. Helaas heb ik ooit de kleine lettertjes verkeerd gelezen en mag ik nu niet mijn lening afbetalen, tenzij ik alle rente meteen meebetaal. ( In dat geval hou ik het geld wel in mijn zak. De tarieven zijn dan misschien omhoog gegaan, maar de service is nog net zo slecht als het was bij postbank.

 

Maar als ik overstap ga ik ook niet meer naar een NL bank, maar zoek ik er 1 in het buitenland. Ik heb begrepen dat bijvoorbeeld Duitse banken een stuk goedkoper zijn en veel meer meedenken dan de NL banken.

Link naar reactie

service voor de winkelier is er hard op achteruit gegaan, Postbank deed dat echt beter vooral lekker centraal met ruime openingstijden, voor de ING moet ik toch echt met de auto en ze slapen daat steevast uit...

 

helaas zijn de tarieven bij de anderen niet veel beter, het lijkt vooral op diefstal... >:(

reken gewoon een pakketprijs en laat de rest van het centen-gezemel achterwege,

het kost de bank vele malen meer om het allemaal te registreren en aan je in rekening te brengen...

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 134 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.