Ga naar inhoud

Off line meeting 10 februari 2012

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Reserveer de datum alvast in je agenda. Nadere informatie m.b.t. vorm en inhoud volgt spoedig.

Wil je daarover meedenken dan verwelkom ik elke suggestie !

Wél wil ik alvast meegeven dat ik deze off line meeting een extra feeselijk tintje wil geven. Want.... tromgeroffel....

in februari bestaat HL 10 jaar !!!

HL.nl is door twee Haagse ondernemersrakkers gestart (Dennis Hettema en Mikky Vroijk). Daarom wil ik het graag in Den Haag organiseren op een sky high locatie. Binnenkort heb ik daar een bespreking m.b.t. de mogelijkheden en of het budgettair ook haalbaar is.

Nadere info volgt, maar de datum staat wel vast.... Bij jullie ook ?!?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Featured Replies

Geplaatst:

Marjan

:-[ Ik realiseer met door je post dat dit bericht online staat ipv in het admin-deel van HL

Goed dan: Ze gaan nooit voor het zingen de kerk uit.

LOL, eens zien hoe lang het duurt voor jij in de Google top 10 terecht komt op deze zoektekst

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

• 2 weeks later...
Geplaatst:

r.i.p. Ruben van den Oord

Dat begrijp ik. Maar hij komt speciaal voor mij, dus nog worries ;D

We komen toch allemaal speciaal voor Mikky?

Ik ben er ook, en neem er vast eentje op 10 jaar HL. *plop*

Geplaatst:

Wouterjan_

Staat in de agenda!

Of ik kom hangt beetje af van hoe actief ik ben geweest komende tijd op forum. Anders ken je zo weinig mensen.

(Hè die zin is wel bijzonder.)

Geplaatst:

Highio

Zei de ene stuiterbal tegen de andere stuiterbal: "Zeg, ken ik jou niet ergens van...!?"

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Geplaatst:

Wouterjan_

Zei de ene stuiterbal tegen de andere stuiterbal: "Zeg, ken ik jou niet ergens van...!?"

Groet,

Highio

Ha Ha Ha :p

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Anders ken je zo weinig mensen.

Óf je leert ze kennen tijdens de meeting! Zelfs met één post ben je van harte welkom - en jij hebt er een stúk meer! Het is mijn ervaring dat iedereen altijd met iedereen praat, zeker met zo'n groep ondernemers bij elkaar hoef je echt niet bang te zijn dat je je verveelt of dat je niemand kent hoor!

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Wat Jeroen zegt - je bent echt niet minder welkom, hoor!

Geplaatst:

Romano Sandee

Misschien geen onlogische vraag, maar dit topic staat vooral nog in het teken van dat het in de agenda geplaats moet worden; maar: kun je je al ergens inschrijven (via een agenda-item bijv.)? en is er al meer over bekend (wat wellicht op de beginpost aangepast kan worden)?

Geplaatst:

Quibke

Anders ken je zo weinig mensen.

Óf je leert ze kennen tijdens de meeting! Zelfs met één post ben je van harte welkom - en jij hebt er een stúk meer! Het is mijn ervaring dat iedereen altijd met iedereen praat, zeker met zo'n groep ondernemers bij elkaar hoef je echt niet bang te zijn dat je je verveelt of dat je niemand kent hoor!

En bij Jeroen sluit ik me volledig bij aan. Ik ben al even niet zo aanwezig, maar heb intussen een stuk of 5 meetings meegemaakt. Je bent nergens zo welkom als bij een HL-meeting ! Het is een geweldige informele meeting waar je gewoon jezelf kunt zijn (en zeker moet blijven) en leuke mensen ontmoet. (Maar ga niet met kaartjes lopen zwaaien...)

Ben inderdaad intussen ook wel benieuwd naar een agenda vermelding, evt met hotel recensies.

Geplaatst:

Romano Sandee

*kick*

Vijf weken voor de datum: is er al meer bekend? Kun je je al ergens definitief inschrijven? Is er meer bekend over het programma etc.?

Geplaatst:

Marjan

*alive and kicking*

anybody there?

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Geplaatst:

o/

Ik heb al een hotelkamer geregeld, dus... ;)

Geplaatst:

Johannes Regelink

Waar? Of slaap je weer graag alleen op je plekje?

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Geplaatst:

Marjan

Hoezo, wil je bij hem g aan liggen? ;)

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Geplaatst:

:-[

Hotel Sebel - ik wilde dat nieuwe Trivago eens proberen, en rechtstreeks bij het hotel reserveren bleek goedkoper. :)

Geplaatst:

member123

ik voel weer een HL ontbijt aankomen ;)

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Mikky Vrolijk

• Auteur

Deze discussie was de voorloper. Er is over het evenement zelf op 10 februari een eigen topic.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.