• 0

Help, ik heb geen (internet) idee?!?!? :)

Hey,

 

 

ik ben 16 en wil graag een internet bedrijf(je) starten, ik heb al wat ideeen, maar heb HET (srry voor hfdlttrs) idee nog niet gevonden. Iemand suggesties/ideeen/hoe verder (ps ik heb al rond gekeken op KVK).

 

Alvast bedankt .

 

Gr., een enthousiaste (en beginnende) ondernemer

 

 

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Jorik, ideeën heb jij wel als die 2 genoemde websites echt bij jouw vandaan komen. Kijk eens om je heen, lees het nieuws, lees economische artikelen etc. zoek uit wat de trends zijn enzovoort.

 

Ik krijg het idee dat je stiekem ergens hoopt dat iemand hier jouw het gouden ei van columbus in de handen drukt waarmee je flinke slag kan slaan. Nou ik kan je vertellen dat zal waarschijnlijk niet gebeuren!

 

Als jij echt iets wilt: zoek het uit en zoek uit wat je er voor nodig hebt (kennis, materiaal, noem maar op...)

 

 

The 7 habits of highly effective people, een aanrader.

Link naar reactie
  • 0

Jorik, ideeën heb jij wel als die 2 genoemde websites echt bij jouw vandaan komen. Kijk eens om je heen, lees het nieuws, lees economische artikelen etc. zoek uit wat de trends zijn enzovoort.

 

Jorik,

 

Bovenstaand is het wel, heb je naar de Kerstboodschap van de Koningin geluisterd.

 

In haar boodschap dit jaar maakte de koningin zich zorgen over de toekomst van de aarde en riep ze op tot duurzaamheid. 'Met onze kostbare planeet wordt zorgeloos omgesprongen en wat zij ons geeft, wordt slecht verdeeld', zei ze. (ANP/Redactie)

 

Je zou er iets mee kunnen doen. ;)

 

Link naar reactie
  • 0

Nou zeg, wat een lawine aan zeurpiet-veteranen! ;)

Wat is de Nederlandse vertaling van "off-putting"? :P

 

Ik kan me voorstellen dat je energie nog wat ongericht is op dit moment. Je weet nog niet hoe je dingen strategisch moet aanpakken. Misschien is een website beginnen ook helemaal niet wat nodig is om die energie richting te geven.

Waar ben je precies naar op zoek? Een project om je ei in kwijt te kunnen? Of wil je er op termijn geld mee gaan verdienen?

Wat is je drijfveer en wat voor gevoel geeft het mogelijke resultaat je?

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Deze bied ik al aan(die vertaaldiensten): brochuresvertalen.webklik.nl , neem eens een kijkje;)

Ik wil geen spelbreker zijn maar als ik deze teksten zie (uit je portfolio) vind ik het vrij "tricky" om het professioneel aan te bieden.

 

Ik ben ook jong begonnen met ondernemen (het kan nog jonger, Tijl van 13 met zijn boodschappenservice ). En als je ergens van overtuigt bent dan moet je het idee in de praktijk brengen, vind ik. Bij twijfel, niet doen.

 

edit: hierboven wordt ongeveer hetzelfde gezegd :)

Site: Incassobureau particulier en bedrijf - E-mail : luuc@luuc.eu

Link naar reactie
  • 0

Gewoon beginnen. Met iets. Wat dan ook. Zolang je maar begint. Doe ervaring op en leer van je fouten. Maar blijf in godsnaam niet op je reet zitten wachten op HET idee.

 

Groupon is ooit begonnen als fundraiser voor goede doelen. Twitter is ontsproten uit een phone-to-podcast ideetje met een tussenstop als online SMS gateway. Facebook was ooit bedacht om bronstige studenten te laten stemmen wie het lekkerste wijf van de campus was.

 

Begin, en luister naar je klanten. Dat wat je nu HET idee vind is waarmee je voor het eerst keihard met je tanden op de keien zult gaan. Dat is niet erg, dat hoort bij het proces. Het gaat er om wat je er daarna mee doet. Weet je dan HET idee om te zetten tot een business waar wel behoefte aan bestaat of gooi je de handdoek in de ring? Dat is het moment waar de jongens van de mannen worden onderscheiden.

 

Leesvoer

 

 

 

Helemaal mee eens en niets meer aan toe te voegen. Vraag je zelf eens af hoe vaak je deze vraag al hebt gesteld aan andere. Je moet namelijk op het punt komen waar je HET daadwerkelijk gaat uitvoeren.

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie
  • 0

Jorik,

 

Het advies van Hans met de A4tjes is zeer waardevol. Een gestructureerde aanpak levert vaak veel ideen op. Of ze levensvatbaar zijn moet je door middel van marktonderzoek vaststellen.

 

Een leuk boek dat helpt om je ideen gestructureerd op papier te krijgen, engels te oefenen en alvast te dromen van een bloeiende internet business is de "4 Hour Workweek" van Timothy Feriss. (Neem het echter niet te serieus en geloof niet alle succes verhalen)

 

Eenmaal een leuk idee, produkt of service gevonden? Niet te lang aarzelen, een businessplan maken (zie A4tjes voor de basis) en beginnen. Als je eenmaal bezig bent leer je veel en zijn de nieuwe ideen niet meer aan te slepen.

 

Succes,

 

JT

 

 

www.LuxeWandelstokken.nl - is een webshop voor de verkoop van mooie Houten en Carbon Wandelstokken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 49 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.