Altijd al een topdomeinnaam willen hebben?

Aanbevolen berichten

Genoemde voorbeeld vind ik nog wel een interessante domeinnaam, Romano...

 

...je zou er maar online marktleider in kunnen zijn of worden.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Het is wel opmerkelijk dat dit de startbedragen zijn. Je moet iets van 50 euro neertellen per domein als aanbieder. Dus om dan te riskeren dat je niks verkoopt door te hogen start bedragen is wel opmerkelijk.

 

Overigens gaan er best nog weleens domeinen voor redelijk wat geld weg via BVA.

NetDistrict - Managed Hosting | Domeinen | SSL Certificaten | VOIP
Link naar reactie
Lijkt me erg natte vinger werk. 35k voor het domein familieberichten.nl? Doe even normaal...

 

Dit lijkt idd een beetje op 2000 tijden.

 

Voor 35k kun je beter een vrij domein als xobopop.com oid registreren en dan voor 35.000,- gaan promoten.

logo & grafisch design

Link naar reactie

En ik blijf het oneens met jullie: lekkere, veilige markt met een wat klassieke naam. Geen enkele uitgever heeft nu een goed landelijk bereik, terwijl op dit gebied misschien best een aardig online verdienmodel bedacht kan worden. We gaan het in de veiling zien... ;)

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Altijd al een "topdomeinnaam" willen hebben?

 

Binnenkort is er weer een veiling.

 

Franchising.nl bijvoorbeeld

 

Hier meer info.

 

http://www.bva-auctions.com/auction/lot/5083

 

Ik gok op 0 verkopen.

Vrijwel alle namen zijn middelmatig tot slecht.

Daarbij zijn de prijzen van namen op eerste pagina gewoon absurd en op de rest van de pagina's staat er een 0 teveel voor de comma

 

Ik had toch nog verkeerd gegokt blijkt. van de 109 namen zijn er toch nog 4 verkocht wat ik nog een redelijk resultaat vind gezien de absurde prijzen.

Link naar reactie

@Daniel: is het ook te zien voor welke prijs ze nu eigenlijk echt verkocht zijn.

 

Die postduivenclub heeft ook weer een volle clubkas dankzij de publieke omroep. € 100.000,00 voor npo.nl.

 

Over die 100k verbaas ik me (en de tweede kamer nu ook) echt over...

 

Zou het niet vele malen goedkoper zijn om dmv SEO vindbaar te worden op de gewenste termen?

 

Danny

Link naar reactie

@Daniel: is het ook te zien voor welke prijs ze nu eigenlijk echt verkocht zijn.

 

Die postduivenclub heeft ook weer een volle clubkas dankzij de publieke omroep. € 100.000,00 voor npo.nl.

 

als je de lijst met namen doorloopt kan je de hoogste biedingen zien bij betreffende naam.

Dat bedrag moet je vermenivuldigen met 1.16 (voor veilingkosten) en daarna de uitkomst daarvan met 1.19 voor btw en dan heb je uiteindelijke betaalde bedrag.

 

wat betreft die domeinnaam van 100K dat is werkelijk een schande dat dat met belastinggeld gebeurd.

Die omroep heeft ook al iets van 1200 andere domeinnamen in gebruik.

 

Duidelijk een teken dat ze publieke omroepen nog altijd veel te veel geld hebben en dat daar makkelijk nog flink op bezuinigd kan worden.

Overigens gaat het gerucht dat bij catshuis overleg ook gesproken wordt over nog 200 miljoen bezuiniging op de publieke omroepen.

En gezien dit soort onzin uitgave lijkt me dat een zeer goed plan.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 112 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.