Studio Zelden | Productfotografie voor webwinkels is een fotostudio die zich uitsluitend richt op de webwinkel markt.
We fotograferen in de studio en op locatie.
Naast alle gangbare producten die gefotografeerd kunnen worden doen we ook kleding fotografie, en binnenkort ook 360˚ fotografie.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Opzet en design heb ik zelf gedaan, ik heb naast fotografie ook een grafische achtergrond.
Content, indeling en copy zijn opgezet door mij en daadwerkelijk geschreven door een copywriter / communicatie adviseur.
Development is gedaan door een developer hiervoor is een drupal omgeving gebruikt
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Doelgroep aanspreken. Staat de juiste informatie op de homepage
Hoe kan ik voor meer / goede offerte aanvragen zorgen
Doelgroep overtuigen van het nut van goede productfotografie en de waarde van de investering die daarbij hoort.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er is best wat concurrentie op deze markt, een aantal productfotografen bieden dan ook vrijwel exact hetzelfde aan.
Ik wil deze onderneming onderscheiden door een kwalitatief hoge uitstraling. Zowel in het design als in de tekst moet alles dus helemaal netjes en foutloos zijn. Dit vakgebied gaat om presenteren.
Geen goedkope uitstraling, wel scherpe tarieven.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
- Eerste indruk?
- Stel dat je een mode webwinkel hebt, is onze kleding fotografie dienst dan overtuigend?
- User interface, zijn er nog punten in de website die gebruiks vriendelijker kunnen?
- Wat vinden jullie van de indeling van de tarieven?
- Zien jullie nog SEO punten die ik heb laten liggen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
B888-888
B888-888
Omschrijving van je concept:
Studio Zelden | Productfotografie voor webwinkels is een fotostudio die zich uitsluitend richt op de webwinkel markt.
We fotograferen in de studio en op locatie.
Naast alle gangbare producten die gefotografeerd kunnen worden doen we ook kleding fotografie, en binnenkort ook 360˚ fotografie.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Opzet en design heb ik zelf gedaan, ik heb naast fotografie ook een grafische achtergrond.
Content, indeling en copy zijn opgezet door mij en daadwerkelijk geschreven door een copywriter / communicatie adviseur.
Development is gedaan door een developer hiervoor is een drupal omgeving gebruikt
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Doelgroep aanspreken. Staat de juiste informatie op de homepage
Hoe kan ik voor meer / goede offerte aanvragen zorgen
Doelgroep overtuigen van het nut van goede productfotografie en de waarde van de investering die daarbij hoort.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er is best wat concurrentie op deze markt, een aantal productfotografen bieden dan ook vrijwel exact hetzelfde aan.
Ik wil deze onderneming onderscheiden door een kwalitatief hoge uitstraling. Zowel in het design als in de tekst moet alles dus helemaal netjes en foutloos zijn. Dit vakgebied gaat om presenteren.
Geen goedkope uitstraling, wel scherpe tarieven.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
- Eerste indruk?
- Stel dat je een mode webwinkel hebt, is onze kleding fotografie dienst dan overtuigend?
- User interface, zijn er nog punten in de website die gebruiks vriendelijker kunnen?
- Wat vinden jullie van de indeling van de tarieven?
- Zien jullie nog SEO punten die ik heb laten liggen?
- Missen jullie nog iets op de website?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36412-website-check-studio-zelden-productfotografie-voor-webwinkels/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag