De recessie hakt er aardig in bij mij zodoende ben ik naar aanleiding van een factuur van mijn boehouding nu op zoek naar alternatieven om deze kosten te gaan drukken.
Ik heb al redelijk veel gelezen over Acumulus met alle voor en nadelen, echter kan ik niets vinden over Ficsus hier in HL. Zijn hier ervaring van bekend? En wat zijn pluspunten ten opzichte van Acumulus?
Alvast bedankt.
Maak niet steeds dezelfde fout............er is keus genoeg
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Franck846
Franck846
De recessie hakt er aardig in bij mij zodoende ben ik naar aanleiding van een factuur van mijn boehouding nu op zoek naar alternatieven om deze kosten te gaan drukken.
Ik heb al redelijk veel gelezen over Acumulus met alle voor en nadelen, echter kan ik niets vinden over Ficsus hier in HL. Zijn hier ervaring van bekend? En wat zijn pluspunten ten opzichte van Acumulus?
Alvast bedankt.
Maak niet steeds dezelfde fout............er is keus genoeg
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36736-online-boekhouden-ficsusacumulus/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag