• 0

Waar kun je goedkoop software laten ontwikkelen?

Als je in Nederland een software wilt laten ontwikkelen die bijv automatisch mails stuurt aan mensen op speurders of marktplaats , dan betaal je daar gauw 1000-2000 euro voor. Dat kost dus veelste veel geld.

 

Mijn vraag is , waar kun je goedkoop software laten maken? Heeft iemand daar ervaring mee? Misschien in het buitenland?

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Je kunt in de Oostblok landen of in India/Pakistan/China redelijk goedkoop software laten ontwikkelen. Het heeft ook weer z'n nadelen, maar goedkoop is het wel.

 

Je bent je bewust van het feit dat je hier in Nederland niet zo maar emails mag versturen naar mensen tenzij ze ingeschreven staan op je mailinglijst?

 

Als je namelijk zo'n mailinglijst/nieuwsbrief hebt, dan kun je naar die mensen ook gemakkelijk mails versturen via bijvoorbeeld MailChimp. Dat is gratis en zelfs de betaalde versie kost weinig.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind 1000 a 2000 euro niet eens echt veel. Dat is voor mij ongeveer 2 a 4 dagen programmeren. Ik vraag me af of je dan in het buitenland goedkoper uit bent. De uurtarieven zullen wel stuk lager zijn, maar er komen weer allerlei kosten bij voor communicatie e.d.

 

En dan nog, marktplaats heeft toch juist het e-mailen heel goed afgeschermd om dit soort praktijken te voorkomen? Hoe dat met speurders zit weet ik niet. Weet waar je aan begint.

 

 

 

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • -4

Ik vind 1000 a 2000 euro niet eens echt veel. Dat is voor mij ongeveer 2 a 4 dagen programmeren. Ik vraag me af of je dan in het buitenland goedkoper uit bent. De uurtarieven zullen wel stuk lager zijn, maar er komen weer allerlei kosten bij voor communicatie e.d.

 

En dan nog, marktplaats heeft toch juist het e-mailen heel goed afgeschermd om dit soort praktijken te voorkomen? Hoe dat met speurders zit weet ik niet. Weet waar je aan begint.

 

 

 

 

 

 

Dat is gewoon oplichterij. Dat is extreem veel geld. Ik ben momenteel bezig met een onderzoek hoe duur het kost in Turkije om speciale programma's te ontwikkelen. De kans is groot dat je voor 200 euro een zeer goede programma kunt laten bouwen. Ik ga echt geen 1000 euro uitgeven voor een programma. Dat is gewoon gekke werk.

 

Als mensen producten te koop hebben staan , dan mag je ze mailen. Maar of je 1000de mensen tegelijk automatisch mag mailen , dat weet ik niet. Ik heb contact gehad met een paar software ontwikkelaars , en die zeiden letterlijk:

 

'' De wettelijke en juridische kant van het verhaal is voor ons geen probleem , wanneer u de geld aftikt zorgen we ervoor dat u kunt doen wat u wilt doen. En alles is te omzeilen , maakt u daar maar niet druk over. ''

 

Mja 1000 euro kost gewoon veel te veel.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 0

Als je in Nederland een software wilt laten ontwikkelen die bijv automatisch mails stuurt aan mensen op speurders of marktplaats , dan betaal je daar gauw 1000-2000 euro voor. Dat kost dus veelste veel geld.

 

Mijn vraag is , waar kun je goedkoop software laten maken? Heeft iemand daar ervaring mee? Misschien in het buitenland?

 

 

Je geeft zelf al een antwoord :

 

 

 

 

 

 

Ik ben momenteel bezig met een onderzoek hoe duur het kost in Turkije om speciale programma's te ontwikkelen. De kans is groot dat je voor 200 euro een zeer goede programma kunt laten bouwen. Ik ga echt geen 1000 euro uitgeven voor een programma. Dat is gewoon gekke werk.

 

 

 

Topic solved en klaar ermee?

 

Danny

Link naar reactie
  • 0

Als je in Nederland een software wilt laten ontwikkelen die bijv automatisch mails stuurt aan mensen op speurders of marktplaats , dan betaal je daar gauw 1000-2000 euro voor. Dat kost dus veelste veel geld.

 

Mijn vraag is , waar kun je goedkoop software laten maken? Heeft iemand daar ervaring mee? Misschien in het buitenland?

 

 

Je geeft zelf al een antwoord :

 

 

 

 

 

Ik ben momenteel bezig met een onderzoek hoe duur het kost in Turkije om speciale programma's te ontwikkelen. De kans is groot dat je voor 200 euro een zeer goede programma kunt laten bouwen. Ik ga echt geen 1000 euro uitgeven voor een programma. Dat is gewoon gekke werk.

 

 

 

 

 

Topic solved en klaar ermee?

 

Danny

 

Nope nog niet , misschien is er in NL mensen/bedrijven die programma's kunnen bouwen voor goedkoop. Het is gewoon te gek voor woorden dat ze 1000-2000 euro voor 1 programma vragen.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 0

Sommige programeurs en software ontwikkelaars op higherlevel zijn op hun teentjes getrapt nu ik zeg dat ze kapot duur zijn , en dat ze vaak lak hebben aan de wettelijke en juridische kant van het verhaal zolang je de geld maar aftikt.

 

Ik heb net nog 3-4 software ontwikkelaar bedrijven gebeld , en allemaal zeiden gewoon jaa het is voor ons geen probleem dat het verboden of niet verboden is. Zolang u de geld aftikt is het goed.

 

Dit zijn officiele software ontwikkel bedrijven.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 0

ohhh god daar zijn we weer

 

Prijs is maar een factor om iets goedkoop te bestempelen.

 

Product, plaats en in dit geval persoon en zo zijn er nog wel meer dingen te bedenken.

 

 

 

Je gaat toch geen 1000-2000 euro neertellen voor 1 programma :s ik vind het serieus ongelooflijk dat mensen die bedragen normaal vinden. Hebben jullie een hele dikke portomonee ofzo?

 

Tijdens deze crisis geef ik juist zo min mogelijk uit. Ik weet niet hoe jullie met geld omgaan maar zo te zien is het niet echt gezond hoe jullie daarmee omgaan.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 0

Sommige programeurs en software ontwikkelaars op higherlevel zijn op hun teentjes getrapt nu ik zeg dat ze kapot duur zijn , en dat ze vaak lak hebben aan de wettelijke en juridische kant van het verhaal zolang je de geld maar aftikt.

 

Ik heb net nog 3-4 software ontwikkelaar bedrijven gebeld , en allemaal zeiden gewoon jaa het is voor ons geen probleem dat het verboden of niet verboden is. Zolang u de geld aftikt is het goed.

 

Dit zijn officiele software ontwikkel bedrijven.

 

De grap is ook dat de software ansich niet illegaal hoeft te zijn. Maar de manier waarop je het kan gebruiken wél.

 

Verder weer een ongenuanceerd topic Altan. Software ontwikkelaars moeten ook brood verdienen. Als jij een uitgebreid programma wil hebben waar veel uren in gaan zitten, dan kost dat nou eenmaal veel geld. Ik ga toch ook niet bij jou in de garage lopen huilen dat je Mercedes zo duur is terwijl die Fiat Panda om de hoek een stuk goedkoper is....

Aan het broeden op een nieuwe startup...

Link naar reactie
  • 0

Sommige programeurs en software ontwikkelaars op higherlevel zijn op hun teentjes getrapt nu ik zeg dat ze kapot duur zijn , en dat ze vaak lak hebben aan de wettelijke en juridische kant van het verhaal zolang je de geld maar aftikt.

 

Ik heb net nog 3-4 software ontwikkelaar bedrijven gebeld , en allemaal zeiden gewoon jaa het is voor ons geen probleem dat het verboden of niet verboden is. Zolang u de geld aftikt is het goed.

 

Dit zijn officiele software ontwikkel bedrijven.

 

De grap is ook dat de software ansich niet illegaal hoeft te zijn. Maar de manier waarop je het kan gebruiken wél.

 

Verder weer een ongenuanceerd topic Altan. Software ontwikkelaars moeten ook brood verdienen. Als jij een uitgebreid programma wil hebben waar veel uren in gaan zitten, dan kost dat nou eenmaal veel geld. Ik ga toch ook niet bij jou in de garage lopen huilen dat je Mercedes zo duur is terwijl die Fiat Panda om de hoek een stuk goedkoper is....

 

Een programma die automatische mails stuurt , kost gemiddeld rond de 1000 á 2000 euro , MINIMAAL. Dat is echt niet normaal veel geld. Ik had gevraagd hoelang het duurt tot die ding klaar kan zijn , en de programmeur zei dat die dat binnen 3-4 dagen klaar heeft.

 

Daarom ben ik nu op zoek naar mensen die het voor goedkoper kunnen bouwen. 3-4 dagen werk voor die lui kost 1000-2000 euro , en dat is dan minimaal. Het kan ook 5000+ euro kosten.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 0

Houdt ook rekening met het feit dat dit soort sites niet blij zijn met spiders (= programma dat inhoud / emailadressen verzamelt) en, zodra ze deze opmerken, zullen blokkeren. Zelfs als het programma je 100 euro heeft gekost is het dan stervensduur ;)

Link naar reactie
  • 0

Houdt ook rekening met het feit dat dit soort sites niet blij zijn met spiders...

Ik weet uit eigen ervaring dat je dan heel snel een officiele brief in de bus krijgt met de mededeling dat je daarmee moet ophouden omdat er anders een rechtzaak volgt. Die je trouwens gegarandeerd zal verliezen, want volgens de voorwaarden:

Het is u niet toegestaan de website van Marktplaats of enige inhoud daarvan te gebruiken, waaronder mede verstaan het op enige wijze ter beschikking stellen aan derden en/of verveelvoudigen van de (inhoud van) de website, anders dan conform het doel van de website. Dit houdt tevens onder meer in dat het u niet is toegestaan, zonder schriftelijke voorafgaande toestemming van Marktplaats, een substantieel gedeelte van de inhoud van de databank(en) op te vragen en te hergebruiken en/of niet-substantiële delen van de inhoud van de databank(en) herhaald en systematisch op te vragen en te hergebruiken in de zin van de Databankenwet.
Link naar reactie
  • 0
'' De wettelijke en juridische kant van het verhaal is voor ons geen probleem , wanneer u de geld aftikt zorgen we ervoor dat u kunt doen wat u wilt doen. En alles is te omzeilen , maakt u daar maar niet druk over. ''

 

1. dat kan je op 2 manieren zien: het is inderdaad niet het probleem van de ontwikkelaar wat jij uiteindelijk met die software doet. zij zijn niet verandwoordelijk als jij de software voor illegale spam gaat inzetten.

 

2. ze hebben hetzelfde (gebrek aan) morele besef als jou.

 

Je gaat toch geen 1000-2000 euro neertellen voor 1 programma :s ik vind het serieus ongelooflijk dat mensen die bedragen normaal vinden. Hebben jullie een hele dikke portomonee ofzo?

 

datzelfde denken veel mensen die een auto bij jou komen bekijken waarschijnlijk ook: ik ga toch geen duizenden euro's betalen voor dat soort oude auto's als ik nog eens onbeschoft geholpen wordt en niet eens garantie krijg...

 

Tijdens deze crisis geef ik juist zo min mogelijk uit. Ik weet niet hoe jullie met geld omgaan maar zo te zien is het niet echt gezond hoe jullie daarmee omgaan.
gewoon een heel erg domme opmerking van je aangezien het helemaal nergens op gebaseerd is.

 

Daarom ben ik nu op zoek naar mensen die het voor goedkoper kunnen bouwen. 3-4 dagen werk voor die lui kost 1000-2000 euro , en dat is dan minimaal. Het kan ook 5000+ euro kosten.

 

bij 4 dagen werk van 8 uur zou het uurtarief bij 1000 euro 31,25 euro zijn en dat is erg laag voor een programmeur. Bij 2000 euro betaal je dus 62,50 en dat is nog steeds niet duur voor een echt goede programmeur.

 

Je kan ongetwijfeld goedkoper vinden (zelfs wel voor 4 euro per uur) maar kans is groot dat die dan 4 tot 20 keer zolang bezig zijn en dan alsnog troep afleveren.

Ik heb veel met buitenlandse programmeurs gewerkt en was eigenlijk altijd ellende kwa resultaten (bij goedkopere Nederlandse partijen overigens ook).

 

Maar verder is de spamwet hier gewoon duidelijk over, geautomatiseerd sturen van (bulk) mailings is strafbaar en staan flinke boetes op.

Link naar reactie
  • 0

Misschien dat de ontwikkelingskosten van dat soort software nog hoger kan. Dat scheelt in ieder geval spam en ongevraagde mails in miljoenen mailboxen. ;D.

ROVé Administratie en Advies voor verantwoord boekhouden, bezoek eens www.rovened.nl.

Wordt Nederland te klein voor ondernemers, kijk eens op www.indoned.com

Link naar reactie
  • 0

ohhh god daar zijn we weer

 

Prijs is maar een factor om iets goedkoop te bestempelen.

 

Product, plaats en in dit geval persoon en zo zijn er nog wel meer dingen te bedenken.

 

 

 

Je gaat toch geen 1000-2000 euro neertellen voor 1 programma :s ik vind het serieus ongelooflijk dat mensen die bedragen normaal vinden. Hebben jullie een hele dikke portomonee ofzo?

 

Tijdens deze crisis geef ik juist zo min mogelijk uit. Ik weet niet hoe jullie met geld omgaan maar zo te zien is het niet echt gezond hoe jullie daarmee omgaan.

Een programmeur moet ook eten. Een op maat gemaakt programma kost tijd en dus geld. Als het goed is moet het programma zijn geld terugverdienen..

Wat vind jij een acceptabel bedrag?

Site: Incassobureau particulier en bedrijf - E-mail : luuc@luuc.eu

Link naar reactie
  • 0

Ik weet uit eigen ervaring dat je dan heel snel een officiele brief in de bus krijgt met de mededeling dat je daarmee moet ophouden omdat er anders een rechtzaak volgt. Die je trouwens gegarandeerd zal verliezen, want volgens de [url=http://statisch.marktplaats.nl

 

Buiten het feit dat ik de vraag ook nonsense vind over wat goedkoop te maken is, kan het ten eerste zijn dat een programmeur het programma al geschreven heeft en het dus voor weinig geld ter beschikking wil/kan stellen.

 

Ten tweede moet ik echter betwijfelen of het niet toegestaan is om een verkopende aanbieder te e-mailen. Het is juist wel de bedoeling van de sites als marktplaats om ook e-mail naar aanbieders te versturen. Ik krijg regelmatig e-mails omdat dit vermeld staat om in contact te kunnen komen. Wanneer je dat automatisch doet of niet maakt toch niets uit?

 

Link naar reactie
  • 0

Ik stuur zelf ook rond de 500 mails per dag , zonder een software te gebruiken die het zelf doet voor mij. Dat is niet strafbaar , maar wanneer een software automatisch 500 mails verstuurd naar mensen (1 mail per persoon) , dan is het wel strafbaar?

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 0

ohhh god daar zijn we weer

 

Prijs is maar een factor om iets goedkoop te bestempelen.

 

Product, plaats en in dit geval persoon en zo zijn er nog wel meer dingen te bedenken.

 

 

 

Je gaat toch geen 1000-2000 euro neertellen voor 1 programma :s ik vind het serieus ongelooflijk dat mensen die bedragen normaal vinden. Hebben jullie een hele dikke portomonee ofzo?

 

Tijdens deze crisis geef ik juist zo min mogelijk uit. Ik weet niet hoe jullie met geld omgaan maar zo te zien is het niet echt gezond hoe jullie daarmee omgaan.

 

Ik wel , liefst 3k! Maar dan wil ik het goed hebben, controle erover hebben, De juiste rechten op de juiste persoon, een prettige en langdurige samenwerking die ook nog resulteert in extra verkopen aan/door die softwaremaker!

 

Bij grote projecten, hele grote projecten ga je pas verder kijken....

 

En ik denk dat je ook naar de bibliotheek kan gaan en daar een boek lezen "hoe maak ik zelf een programma" kost je helemaal niets

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

De vraag of het wel of niet is toegestaan om e-mail te versturen is geheel afhankelijk van de inhoud van de e-mail zelf.

 

In het geval dat je naar een adverteerder een e-mail stuurt waarin je aangeeft belangstelling te hebben voor het door de adverteerder aangebonden product. Dan is het geen enkel probleem. Ook niet als je dit bij meerdere adverteerders doet.

 

Heeft het e-mail bericht echter een ander doel bijvoorbeeld promotie of enig commerciële doelen dan valt het wel degelijk onder de spam regeling. Dit omdat de adverteerder hier dus niet om gevraagd heeft.

 

Voor de rest een gemiddeld programmeur in Nederland kost toch snel tussen de 75 en 130 p/ uur. Mocht je een goedkope programmeur willen is het aan te raden een student te zoeken die het wellicht voor je wil maken.

 

Bedenk overigens wel dat sites als Marktplaats en Speurders zich kunnen beroepen op hun databaserecht. Spam klachten worden door de OPTA afgehandeld. Als je pech hebt krijg je dus beide partijen achter je aan. Als daar gegronde redenen voor zijn. De ontwikkelaar van het software pakket is niet verantwoordelijk voor het gebruik hiervan gezien deze het speciaal in opdracht gemaakt heeft.

 

NetDistrict - Managed Hosting | Domeinen | SSL Certificaten | VOIP
Link naar reactie
  • 0

De vraag of het wel of niet is toegestaan om e-mail te versturen is geheel afhankelijk van de inhoud van de e-mail zelf.

 

In het geval dat je naar een adverteerder een e-mail stuurt waarin je aangeeft belangstelling te hebben voor het door de adverteerder aangebonden product. Dan is het geen enkel probleem. Ook niet als je dit bij meerdere adverteerders doet.

 

Heeft het e-mail bericht echter een ander doel bijvoorbeeld promotie of enig commerciële doelen dan valt het wel degelijk onder de spam regeling. Dit omdat de adverteerder hier dus niet om gevraagd heeft.

 

Voor de rest een gemiddeld programmeur in Nederland kost toch snel tussen de 75 en 130 p/ uur. Mocht je een goedkope programmeur willen is het aan te raden een student te zoeken die het wellicht voor je wil maken.

 

 

Jep , that's it. Er zit absoluut geen reclame of wat dan ook verbonden aan de mail.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 0

Ik stuur zelf ook rond de 500 mails per dag , zonder een software te gebruiken die het zelf doet voor mij. Dat is niet strafbaar , maar wanneer een software automatisch 500 mails verstuurd naar mensen (1 mail per persoon) , dan is het wel strafbaar?

Als die mensen geen toestemming hebben gegeven dan is dat wel degelijk strafbaar.

 

Op speurders en marktplaats etc vinden ze dat niet erg. Ik stuur bijv een mail met erin geschreven dat ik geinteresseerd in ben etc. Geen reklame rotzooi dus.

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 0

Het is in ieder geval verstandig om dit kort te sluiten met de eigenaar van de advertentie site. Ze zullen ongetwijfeld beleid en voorwaarden hebben omtrent scrawlers en bots. Wanneer bijvoorbeeld Marktplaats het niet eens is met je werkwijze dan zal je binnen no-time geblokkeerd zijn zoals ook al vermeld is in dit onderwerp.

NetDistrict - Managed Hosting | Domeinen | SSL Certificaten | VOIP
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 170 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.