Vorig jaar heb ik voor mijn bedrijf een weegschaal aangeschaft voor mijn bedrijf. Echter is deze nu defect gegaan, maar gelukkig heb ik 5 jaar garantie. Maar nu ik deze wilde omruilen bij de Blokker werd er wel verwacht dat ik de originele bon inleverde (deze dienen zij met het product terug te sturen) en dus ben ik het origineel kwijt. Mag ik een kopie van deze bon met de nieuwe vervangende bon in mijn administratie doen? Hoe kan ik het anders oplossen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mick86
Mick86
Vorig jaar heb ik voor mijn bedrijf een weegschaal aangeschaft voor mijn bedrijf. Echter is deze nu defect gegaan, maar gelukkig heb ik 5 jaar garantie. Maar nu ik deze wilde omruilen bij de Blokker werd er wel verwacht dat ik de originele bon inleverde (deze dienen zij met het product terug te sturen) en dus ben ik het origineel kwijt. Mag ik een kopie van deze bon met de nieuwe vervangende bon in mijn administratie doen? Hoe kan ik het anders oplossen?
Alvast bedankt
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37700-kopiebon-in-administratie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag