• 0

Hoe bereik ik de doelgroep vrouwen van 20-45 jaar?

Zoals de titel al aangeeft, hoe bereik ik specifiek deze doelgroep? Ik maak al gebruik van Pinterest omdat volgens onderzoek mijn doelgroep zich hier zou bevinden cq. gebruik van maken. Echter staat Pinterest nog in de kinderschoenen en leeft dit medium nog niet in Nederland, dunkt mij. Enig idee hoe, waar of met welk kanaal ik specifiek deze doelgroep kan bereiken? Mocht het antwoord Twitter zijn, op welke keywords dien ik te zoeken?

 

Telefoonhoesjes blog: http://www.phonegeek.nl/blogs/blog/

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Adverteren op fora (Viva, Fok, dat soort)? Beurzen (huishoud, Libelle, hormonale koopgekke zwangeren) zijn ook wel populair onder deze doelgroep. Verder zal een deel van je doelgroep student zijn, dus misschien eens kijken of je een folder met een leuke aanbieding bij de hogescholen/universiteiten/verenigingen naar binnen krijgt. Introductieweken heb je denk ik net gemist, maar misschien een idee voor volgend jaar. En adverteren op websites die mobile abonnementen/phones aanbieden?

Link naar reactie
  • 0

Adverteren op fora (Viva, Fok, dat soort)? Beurzen (huishoud, Libelle, hormonale koopgekke zwangeren) zijn ook wel populair onder deze doelgroep. Verder zal een deel van je doelgroep student zijn, dus misschien eens kijken of je een folder met een leuke aanbieding bij de hogescholen/universiteiten/verenigingen naar binnen krijgt. Introductieweken heb je denk ik net gemist, maar misschien een idee voor volgend jaar. En adverteren op websites die mobile abonnementen/phones aanbieden?

 

Ja, dat van die hogescholen en uni's kwam ik gisteren pas op. Stom stom stom, dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. Ikzelf denk dat ik een fashion of lifestyle blogger moet benaderen. Misschien vind ik er een die dan over mijn product wilt schrijven of zich laat fotograferen met mijn product. Maar hoe en waar vind ik zulke vrouwelijke fashionistas/bloggers?

 

@HappyFeet: ik heb al een Fanpage en het nodige gehoord en gelezen op dit forum dat een Like niet makkelijk te converteren is naar een koop. Ik heb dat ondervonden en zoek dan nu naar een ander alternatief, een 'plek' waar deze doelgroep massaal bijeenkomt.

 

Telefoonhoesjes blog: http://www.phonegeek.nl/blogs/blog/

Link naar reactie
  • 0

Je verkoopt een product op internet aan een doelgroep die met twee klikken bij een andere aanbieder zit. Ik zat bv de bathing ape-lijn te bekijken en dat scheelt al snel een paar euro. Als je uniek aanbod hebt, zul je dat op zich hard moeten uitdragen.

 

Heb je Fashionchick en dergelijke al es bekeken? En hun hoesjespagina?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Je verkoopt een product op internet aan een doelgroep die met twee klikken bij een andere aanbieder zit. Ik zat bv de bathing ape-lijn te bekijken en dat scheelt al snel een paar euro. Als je uniek aanbod hebt, zul je dat op zich hard moeten uitdragen.

 

Heb je Fashionchick en dergelijke al es bekeken?

 

Je kan wel eens gelijk hebben. Ik ben nog aan het 'spelen' met het prijsbeleid. De prijzen kunnen altijd nog lager, niet hoger. Weggeven kan altijd nog. Bedankt voor de link van Fashionchick.

Telefoonhoesjes blog: http://www.phonegeek.nl/blogs/blog/

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 214 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.