17/11 Holland Innovation | Van Nelle Rotterdam

Aanbevolen berichten

Mikky Vrolijk (Kermie), willemj, GuiCli, webwolff, Annedien Hoen, BenM, zrski, Edward, Nils de Witte, Mira, Ilja, Kleverlaan

 

Afgezien van de 'vele anderen' valt de lengte van het lijstje me een beetje tegen. Ben vorig jaar zelf geweest en heb toen ontdekt dat de Senter subsidies voor speur- en ontwikkelingswerk sinds enige tijd ook door eenmanszaken gebruikt kunnen worden. Ik had al eens naar die subsidies gekeken begin 2001 maar toen was dat nog niet het geval. Zo'n stukje informatie is voor mij de toegang en tijd al dubbel en dwars waard. Zou dus eigenlijk een langer lijstje verwachten.

 

Om verwarring te voorkomen ;D

Ik heb het aanmeldsysteem gemaakt voor de beurs maar heb er verder niets mee te maken. Dit is dus alleen reclame voor het feit dat ik interessante informatie heb opstoken op de beurs vorig jaar.

Link naar reactie

We hebben nu zo'n 1200 betalende bezoekers binnen :D en daar zitten bijna geen adviseurs bij ;). Het event is zo goed als uitverkocht. De workshop "Internet als marketinginstrument" die door HL mods wordt gegeven zit ook helemaal vol. ruim 120 man in de zaal.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Denk dat de Witte flink aan het stressen is om het allemaal rond te krijgen op dit moment en dus weinig tijd heeft om te antwoorden :o

 

Ik heb vorig jaar alleen de workshop van Senter bijgewoond en volgens mij was ik de enige ICT'er van de 30 man in het zaaltje. Ook als ik kijk in de ljist met inschrijvingen (heb het aanmeldsysteem gemaakt en hou het in de gaten voor het geval er nog bugs in zitten) kom je de meest uiteenlopende dingen tegen. De meest opvallende is een bedrijf dat een innovatief idee heeft op het gebied van hijskranen :) Bekijk er maar een paar waarmee iets aan de hand is maar het geeft denk ik wel een idee.

 

Wel snel zijn: de teller staat nu op 1300 en morgen (di) om 12.00 gaat de inschrijving dicht.

Link naar reactie

Zo dat was weer een aardig lang daggie, maar wel de moeite waard.

Weer aardig wat kunnen netwerken, de workshops waren redelijk, veel bekenden gezien en gesproken, ja hier komt wel weer iets uit.

Alleen jammer dat de broodjes zo snel op waren.

Verder heeel veeel grijze pakken met groene das/lintje, en best veel (mooie) vrouwen, Vooral dat laatste maakt het heel innoverend zo'n beurs ;)

 

Merkava

Link naar reactie

Nils, gefeliciteerd met de geslaagde organisatie! Helaas heb ik je niet veel kunnen spreken, maar je had het al druk genoeg... ;)

 

Volgens jaar in Den Haag ben ik er zeker weer bij.

 

Ronald

 

Ps. Je hebt helaas wat gemist. Het eten was erg gezellig. De volgende keer moet je zeker weer mee!

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 177 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.