Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Maarten Stevens
Ik zie de laatste tijd veel netwerken/profilering waarin het vrouw zijn actief naar voren gebracht is.
Netwerken voor alleenstaande moeders of een bijeenkomst voor ondernemende vrouwen waar mannen niet toegelaten worden of bedrijven/personen die zich nadrukkelijk profileren als vrouw.
Op een of andere manier bevreemd me dat omdat ik zelf hier totaal niet mee bezig ben. Ik ben een man en kijk in mijn zakelijke contacten niet naar man of vrouw, dat is helemaal geen issue. Het gaat mij om de kwaliteit van de persoon.
Ook voel ik geen behoefte om naar een speciaal mannen netwerkgroep te gaan of een vadernetwerk oid.
Zo sprak ik laatst iemand (voor een adminstratieve klus) en die noemde als een van de punten waarom ze geschikt voor een klus was het feit dat ze vrouw was...
Maar blijkbaar is hier wel behoefte aan (onder vrouwen) denk ik dan. Mijn vraag is: hoe kijken jullie (misschien met name vrouwen van Higherlevel maar mannenreacties ook welkom) hier tegen aan. Maken jullie je vrouw zijn als onderdeel van je product of ben je aangesloten bij een speciaal vrouwennetwerk of heb je er helemaal niks mee?
Ik ben benieuwd of jullie hier mee bezig zijn en wat voor jullie de meerwaarde in is.
www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps