Ga naar inhoud

Uitbesteding aan callcenter

Geplaatst:

MichaelY

Kent iemand nog een goede Call center voor het uitbesteden van B2B benadering. Ik wil graag een kleinschalig prospect bestand inzetten van ongeveer 100 nummers.

Featured Replies

Geplaatst:

ironny

Een callcenter voor 100 nrs?

Denk dat je beter ergens een freelance telefonische verkoper kunt zoeken.

Of nog beter is gewoon zelf bellen. 2 dagdelen en je bent er doorheen.

 

www.bofatelefoondienst.nl

Geplaatst:

Robbert08

Waarom zou je dit inderdaad uitbesteden? Zelf zou je dit zeker aan moeten kunnen, als je zelf niet goed bent in het telefonisch benaderen van prospect zou je eventueel nog kunnen kijken of er een kennis is die hier goed in is?

 

Het is natuurlijk wel belangrijk dat de persoon die gaat bellen hier goed in thuis is.

Geplaatst:

MichaelY

  • Auteur

Ik denk dat ik hiervoor toch een freelancer ga inschakelen.

Thnx voor de tips

Geplaatst:

TT14

Door tijd gebrek heb ik dit ook uitbesteed aan rodeche. Een professioneel bedrijf die goed werk doen.

Geplaatst:

Orcagroup.com

Beste Michael,

 

Tijdelijke projecten kun je prima uitbesteden aan een call center.

Naast telefoontjes, kun je ook mails of chatsessies uitbesteden.

Succes!

 

 

Geplaatst:

Hans van den Bergh

  • Moderator
Ik denk dat ik hiervoor toch een freelancer ga inschakelen. Thnx voor de tips
Ben benieuwd of dat je lukt, op 'no cure no pay' zal een goede freelancer niet gaan werken in zo'n klein project, of tegen een fors tarief. Vijf uurtjes werk voor het bellen, een paar uur nabellen en administreren, een dag afspraken bezoeken en daaruit wellicht 1 opdracht scoren. Dat is zo'n beetje al het werk dat er in zit. Zou ik liever zelf doen dan uitbesteden, = meer rendement voor jezelf.

 

Succes en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc I Innovatiestrategieën Ontwerper I HL-Deelnemer en -Moderator I Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht I Bedrijfsidee? Toets het Grátis: HIERMEE!

Geplaatst:

Edo van Santen

ik heb zelf heel goede ervaringen met voicetovoice, ook voor dit soort kleinere aantallen calls.

www.voicetovoice.nl. Vraag naar Irene de Boer.

Pitch Coach  Pitch Trainer   Public Speaker  Wijze oude man Pitcholoog (c) gepensioneerd

Geplaatst:

NewContacts

Beste Michael,

 

Ik denk graag met je mee om op kleinschalige wijze je project te starten. Veel ondernemers beginnen zo en afhankelijk van hun propositie en behoefte uit de markt kan een eerste telefonische ronde een goed begin zijn.

 

Zelf doen is een must voor elke ondernemer om te weten wat het is maar als je jezelf kent dan is bellen meestal niet een sterk punt van een ondernemer. De pro's uiteraard hierbuiten gelaten :-).

 

Ik nodig je uit om met mij contact op te nemen en te kijken of je idee een kans van slagen in de markt heeft.

 

Succes,

Rick.

 

 

modedit:Rick ik nodig je uit de forumregels nog eens te lezen, rechtstreeks acquireren incl. het vragen contact op te nemen word niet gewaardeerd / toegestaan.

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Geplaatst:

webtimo

Als je van jezelf vindt dat je redelijk tot goed klanten kunt binnenhalen, zou ik het altijd zelf proberen. Bedenk immers dat bij callcenters niet alleen maar de toppers werken. Althans, aan in ieder geval een deel van mijn voormalige collega's bij het callcenter waar ik vroeger werkte, zou ik mijn eigen opdrachten liever niet uitbesteden. En als je maar 100 nummers hebt, wat toch vrij weinig is, zou ik toch je eigen, authentieke ondernemersgeest aan de telefoon z'n werk laten doen!

  • 3 months later...
Geplaatst:

Highio

MichaelY, is het project inmiddels uitgevoerd? Zo ja, wat waren jouw ervaringen?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

  • 2 years later...
Geplaatst:

Marjolein1930

Beste alle,

 

Ik ben zeer benieuwd naar bedrijven die kleine projecten uitbesteden met name het uitbesteden van het incasseren van openstaande saldo.

 

Wat zijn de voors, wat zijn de tegens?

Graag hoor ik ervaringen, positief als negatief.

 

Dit mag hier op het forum maar uiteraard ook per email.

 

Ik vraag deze ervaringen vanwege, het opzetten van een ondernemingsplan.

De intentie is om in Marokko te Tanger een kleinschalig contact center te openden, met name voor kleine projecten.

 

De opdrachten die ik zou willen willen binnen halen zijn opdrachten betreffende collections/facturingen/first calls(betalingen)

 

Ik van van origine sinds jaar en dag credit collector, werkzaam bij een de telecom provaider Belgie.

 

Mijn ervaring na ruim 15 jaar, is dat veel grote bedrijven gebruik maken van outsorting voor het binnen halen van open facturen, in gesprekken met kleine zelfstandige ben ik tot de conclusie gekomen dat zij hier ook gebruik van zouden willen maken, indien het betaalbaar is.

 

Maar er weinig tot geen mogelijkheid is voor kleinschalig.

 

Ik wil nu informatie verzamelen om na te gaan waar de nood is, wat de mening is, wat de ervaringen zijn van algemeen uithanden geven van kleine projecten.

 

Ik zou graag in gesprek gaan met de gene die hier ervaring mee hebben en mij hier al dan niet positief of negatief over willen vertellen.

 

 

Met vriendelijk groet, Marjolein

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.