Maharadja Tenten is gespecialiseerd in de verhuur en verkoop van kleurrijke en sfeervolle tenten. Tenten die zich duidelijk onderscheiden van een gemiddelde 'pvc tent".
De tenten worden gebruikt bij evenementen, festivals, beurzen, verjaardagen, bruiloften maar ook bij begrafenissen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
In 2012 is de opzet van de website verandert door met thema's te gaan werken ipv het presenteren van modellen.
In de presentatie wordt er ook op gewezen dat de tenten voor een brede doelgroep beschikbaar zijn en idem voor meerdere activiteiten.
De focus cq primaire reactie van velen is dat de tenten met name voor de 'oosterse doelgroep' zijn. Echter dat is een misverstand. Zo'n 90% van de klanten is de autochtone Nederlander.
Overwogen wordt, gezien het laatste, de naamvoering ed in 2013 te veranderen. Bijvoorbeeld in plaats van Maharadja Tenten M-tenten oid.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Een toegevoegde waarde bieden voor de omschreven activiteiten. Toegevoegd in de zin van dat de tenten in feite al 'compleet aangekleed zijn". Dus feestelijk zijn en geen verdere styling bieden.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
De standaard 'tenten' bestaan uit wit polyester/pvc. Onze tenten zijn bewerkt en hebben sfeervolle kleuren.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
De website trekt gemiddeld 40 bezoekers per dag, echter het aantal aanvragen voor offertes blijft ver achter bij dit aantal. Hoe kunnen er meer aanvragen voor offertes middels bezoek aan de website worden gegenereerd?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MaharadjaTenten
MaharadjaTenten
Omschrijving van je concept:
Maharadja Tenten is gespecialiseerd in de verhuur en verkoop van kleurrijke en sfeervolle tenten. Tenten die zich duidelijk onderscheiden van een gemiddelde 'pvc tent".
De tenten worden gebruikt bij evenementen, festivals, beurzen, verjaardagen, bruiloften maar ook bij begrafenissen.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
In 2012 is de opzet van de website verandert door met thema's te gaan werken ipv het presenteren van modellen.
In de presentatie wordt er ook op gewezen dat de tenten voor een brede doelgroep beschikbaar zijn en idem voor meerdere activiteiten.
De focus cq primaire reactie van velen is dat de tenten met name voor de 'oosterse doelgroep' zijn. Echter dat is een misverstand. Zo'n 90% van de klanten is de autochtone Nederlander.
Overwogen wordt, gezien het laatste, de naamvoering ed in 2013 te veranderen. Bijvoorbeeld in plaats van Maharadja Tenten M-tenten oid.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Een toegevoegde waarde bieden voor de omschreven activiteiten. Toegevoegd in de zin van dat de tenten in feite al 'compleet aangekleed zijn". Dus feestelijk zijn en geen verdere styling bieden.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
De standaard 'tenten' bestaan uit wit polyester/pvc. Onze tenten zijn bewerkt en hebben sfeervolle kleuren.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
De website trekt gemiddeld 40 bezoekers per dag, echter het aantal aanvragen voor offertes blijft ver achter bij dit aantal. Hoe kunnen er meer aanvragen voor offertes middels bezoek aan de website worden gegenereerd?
Martin Maharadja Tenten
www.maharadja-tenten.nl
06-15489363
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39709-meer-leads-door-bezoekers-aan-onze-website-ontvangen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag