Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Stoffenwinkel
Gister heb ik de sleutel van het winkelpand gekregen, vandaag probeer ik meteen gas en electra te regelen. Ik bel Eon, daar is mijn man net naar overgestapt, na uitgebreid onderzoek dus ik ga niet moeilijk doen. (dacht ik nog).
Krijg een aardige meneer aan de lijn, moet via de site, prima. Ik begin in te vullen maar moet aangeven wat ik daar verbruik en dat weet ik natuurlijk niet. Dus ik bel voor hulp want via de site moet je een offerte aanvragen en dat duurt me allemaal veel te lang. Krijg een ander aan de lijn, zegt me niet te kunnen helpen ik moet maar offerte aanvragen. Beste meneer het is een simpel winkelpand niets bijzonders maar ik heb haast en geen tijd voor die offerte, ik wil door. Nou mevrouw dan gaat u maar naar een ander.
Verbouwereerd bel ik nog terug om mijn beklag te doen (ben ik het in ieder geval kwijt) 6 wachtenden voor u.
Dag Eon en tot nooit meer ziens. Ik doe trouwens de boekhouding van mijn man, ik vrees dat ik die rekeningen van Eon steeds kwijt ga raken, maar ach, dan gaan ze gewoon naar een ander voor de betaling!