De producten van mijn webshops worden al jaren gratis getoond op Beslist.nl. Ik betaal niet per klik om verder bovenaan te staan omdat het totaal niet rendabel is. Vanaf 8 januari heeft Beslist.nl bij alle accounts ineens een klikbedrag ingesteld. Je moet dan zelf alles weer op gratis zetten in je account. Dit is gecommuniceerd in de dagrapportage e-mail als extra tekst alinea in de kleine lettertjes. Een standaard e-mail die ik al jaren lang elke dag ontvang. Hier kijkt niet iedereen naar. Elke maand betaal ik ongeveer €3 omdat er enkele producten door een technische fout niet in een categorie geplaatst kunnen worden en die ik dus niet op gratis kan zetten. Doe ik niet zo moeilijk over. Wat zie ik tot mijn schrik, het factuurbedrag van Januari is maar liefts €4200 excl. btw. Zozo, dat is nog eens een verschil met de €3 die ik normaal gesproken betaal. Dat gaan we natuurlijk nooit betalen. We hebben hier met een echte oplichter te maken die dit nooit kan winnen. Dit valt me echt heel erg tegen van beslist.nl. Is dit echt de manier waarop zij geld willen verdienen? Hoe kunnen zij een aanpassing in een account van een klant doen met grote financiele gevolgen zonder hoervoor eerst direct toestemming van de klant te vragen via e-mail, telefoon of post. Ze hebben er niet eens een aparte e-mail over gestuurd. En al zouden ze dat wel hebben gedaan en een klant leest die niet of heeft hem niet gekregen dan nog lijkt dit mij niet juridisch onderbouwd. Heeft iemand hier nog meer ervaring mee?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RetroRush
RetroRush
De producten van mijn webshops worden al jaren gratis getoond op Beslist.nl. Ik betaal niet per klik om verder bovenaan te staan omdat het totaal niet rendabel is. Vanaf 8 januari heeft Beslist.nl bij alle accounts ineens een klikbedrag ingesteld. Je moet dan zelf alles weer op gratis zetten in je account. Dit is gecommuniceerd in de dagrapportage e-mail als extra tekst alinea in de kleine lettertjes. Een standaard e-mail die ik al jaren lang elke dag ontvang. Hier kijkt niet iedereen naar. Elke maand betaal ik ongeveer €3 omdat er enkele producten door een technische fout niet in een categorie geplaatst kunnen worden en die ik dus niet op gratis kan zetten. Doe ik niet zo moeilijk over. Wat zie ik tot mijn schrik, het factuurbedrag van Januari is maar liefts €4200 excl. btw. Zozo, dat is nog eens een verschil met de €3 die ik normaal gesproken betaal. Dat gaan we natuurlijk nooit betalen. We hebben hier met een echte oplichter te maken die dit nooit kan winnen. Dit valt me echt heel erg tegen van beslist.nl. Is dit echt de manier waarop zij geld willen verdienen? Hoe kunnen zij een aanpassing in een account van een klant doen met grote financiele gevolgen zonder hoervoor eerst direct toestemming van de klant te vragen via e-mail, telefoon of post. Ze hebben er niet eens een aparte e-mail over gestuurd. En al zouden ze dat wel hebben gedaan en een klant leest die niet of heeft hem niet gekregen dan nog lijkt dit mij niet juridisch onderbouwd. Heeft iemand hier nog meer ervaring mee?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40235-beslistnl-wijzigt-instelling-van-gratis-naar-betaald-zonder-toestemming-klant/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
50 antwoorden op deze vraag