Omdat ik even geen betere plaats weet om dit te plaatsen gaat dit in het forum "herrie in de zaak". Dit voornamelijk omdat de punten die ik ga vragen eventuele herrie in de zaak kunnen verminderen of voorkomen.
Ik ben momenteel bezig met het opzetten van een model waarin je een (online) bedrijf kunt gaan meten op hun bedrijfvoering. Ik heb namelijk altijd al het idee gehad dat cijfers een veel duidelijkere representatie zijn van hoe iets er voorstaat en zo makkelijker verbeterpunten naar voren kunnen komen.
Natuurlijk wil ik in dit model zo VEEL mogelijk dingen die een bedrijfs performance in de markt kunnen beinvloeden opnemen. Voor deze lijst heb ik al een 20 tal punten (die ik overigens niet ga geven nog om de creativiteit niet te onderdrukken) die in de volgende 4 categorieen vallen: Website, Product, Klantenservice en Marketing.
Ik denk dat de eerder genoemde 4 categorieen de belangrijkste dingen zijn die een klant's ervaring en dus aankopen kunnen beinvloeden. Binnen deze 4 categorieen vallen weer een aantal dingen zoals Design (Website), Kwaliteit (product), Social media (Marketing) en Communicatie (Klantenservice). Omdat ik dit model verder wil uitwerken en verbeteren stel ik jullie allemaal de volgende vraag!
Als je op een site terecht komt, wat zijn de punten waarop je hem (vaak) onbewust controleerd om te zien of de site betrouwbaar is, en uiteraard of je er uiteindelijk wilt kopen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Basketballwear
Basketballwear
Geachte HL'ers,
Omdat ik even geen betere plaats weet om dit te plaatsen gaat dit in het forum "herrie in de zaak". Dit voornamelijk omdat de punten die ik ga vragen eventuele herrie in de zaak kunnen verminderen of voorkomen.
Ik ben momenteel bezig met het opzetten van een model waarin je een (online) bedrijf kunt gaan meten op hun bedrijfvoering. Ik heb namelijk altijd al het idee gehad dat cijfers een veel duidelijkere representatie zijn van hoe iets er voorstaat en zo makkelijker verbeterpunten naar voren kunnen komen.
Natuurlijk wil ik in dit model zo VEEL mogelijk dingen die een bedrijfs performance in de markt kunnen beinvloeden opnemen. Voor deze lijst heb ik al een 20 tal punten (die ik overigens niet ga geven nog om de creativiteit niet te onderdrukken) die in de volgende 4 categorieen vallen: Website, Product, Klantenservice en Marketing.
Ik denk dat de eerder genoemde 4 categorieen de belangrijkste dingen zijn die een klant's ervaring en dus aankopen kunnen beinvloeden. Binnen deze 4 categorieen vallen weer een aantal dingen zoals Design (Website), Kwaliteit (product), Social media (Marketing) en Communicatie (Klantenservice). Omdat ik dit model verder wil uitwerken en verbeteren stel ik jullie allemaal de volgende vraag!
Als je op een site terecht komt, wat zijn de punten waarop je hem (vaak) onbewust controleerd om te zien of de site betrouwbaar is, en uiteraard of je er uiteindelijk wilt kopen.
Alle suggesties zijn welkom.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/40461-op-welke-punten-beoordeel-jij-een-webwinkel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag