Zijn er leden die weten/ervaring hebben hoe het lichten van een bankgarantie precies werkt.
Zelf heb ik er al een ruim 10 jaar gereserveerd staan bij de bank , de laatste tijd is het moeizaam de huur op tijd en volldige te betalen dat ik aan de verhuurder wil voorstellen de bankgarantie te lichten . In het najaar verwacht ik veel betere omzetten dan nu en zal dan in staat zijn de bankgarantie bij de bank weer vol te storten.
Hoe reageert men hierop , met name de bank ? Wilde deze vraag hier eens deponeren alvorens e.e.a in werking te zetten.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
sam1105
sam1105
Hallo ,
Zijn er leden die weten/ervaring hebben hoe het lichten van een bankgarantie precies werkt.
Zelf heb ik er al een ruim 10 jaar gereserveerd staan bij de bank , de laatste tijd is het moeizaam de huur op tijd en volldige te betalen dat ik aan de verhuurder wil voorstellen de bankgarantie te lichten . In het najaar verwacht ik veel betere omzetten dan nu en zal dan in staat zijn de bankgarantie bij de bank weer vol te storten.
Hoe reageert men hierop , met name de bank ? Wilde deze vraag hier eens deponeren alvorens e.e.a in werking te zetten.
Met vriendelijke groet,
Sam
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41164-bankgarantie-winkelhuur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag