Ga naar inhoud

Carpool topic HL The Next Event 21 september 2013

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Heb je je aangemeld voor Higherlevel The Next Event op 21 september a.s. en bied je carpoolplaatsen aan óf heb je een carpool date nodig? Geef dit dan in dit topic aan.

De locatie is met openbaar vervoer wat moeizaam te bereiken. Maar, zoals we met voorgaande events ervaren hebben, werkt carpoolen énorm goed.

Adres

WaterGoed! Strand Maaslanden

Hamsestraat 2

6629KT Appeltern

Zie routebeschrijving

De locatie grenst aan een prachtig natuurgebied en is verbonden met één van de mooiste rivieren van Nederland: de Maas.

Hoewel gelegen in het landelijke rivierengebied, heeft Watergoed een uitstekende bereikbaarheid met de auto. Komen je uit de regio Rotterdam, Utrecht, Eindhoven of Zwolle? Binnen het uur ben je er vanaf A50/A73 bij Nijmegen of A15 bij Tiel!

Parkeren auto

Rij na de slagbomen rechtdoor tot het einde van de weg. Hier is voldoende ruimte om je auto te parkeren.

Wij ontvangen je in het strandpaviljoen op de kop van het schiereiland met rondom uitzicht op het water en de Maas.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Featured Replies

Geplaatst:

Erik Kroes

Is er iemand die langs Utrecht komt? Ik reis graag mee!

Utrecht is rekbaar ;D

net voor Utrecht ga ik van de A12 de A2 op. Ik heb nog een plaats over, wellicht is er iets te combineren ;)

Kijk even wat een niet al te tijdrovende omweg is. En we hebben nog een week te gaan. Wie weet komen er nog deelnemers uit Utrecht bij. :)

Utrecht Noord! Dus eerder handig als je al op de A2 of A27 zit.

En Christine, een helm heb ik niet!

Geplaatst:

henkh

Even omhoog kicken in de hoop dat iemand Erik een lift kan geven. ;)

Geplaatst:

Sandra.

Ik rij vanuit Almere en dankzij tomtom weet ik nauwelijks langs welke snelwegen ik rij ;-) maar A27 kom ik in ieder geval wel langs.

Geplaatst:

Christine

dankzij tomtom weet ik nauwelijks langs welke snelwegen ik rij

Da's toch wel jammer, eigenlijk.

Geplaatst:

Erik Kroes

Ik rij vanuit Almere en dankzij tomtom weet ik nauwelijks langs welke snelwegen ik rij ;-) maar A27 kom ik in ieder geval wel langs.

Als je een plekje hebt en een tussenstop wil maken dan zou dat super zijn!

Geplaatst:

Sandra.

pb verstuurd :)

Geplaatst:

henkh

Leuk dat het carpool topic dit jaar zo goed loopt. Gezellig en goed voor het milieu. :)

Geplaatst:

Edward

Nog enkele plekken vrij vanuit Den Haag.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Geplaatst:

henkh

Even omhoog plaatsen, wellicht zijn er nog belangstellenden ;)

Bob heeft in dit topic ook nog een paar plaatsen in de aanbieding. :)

Geplaatst:

pascalem

Ik rij vanuit Almere, 1 plek beschikbaar.

hoi Sandra, ga je morgenavond nog terug? Dan rijd ik graag mee. geldt je aanbod nog? Pascalem

PMJH Stienen

Geplaatst:

geobeo

Ben wel heel erg laat en kom van heel erg ver: Groningen, maar er kunnen mensen mee :)

Weg met intermediairs! Freelancers en projecten. Direct gratis contact. http://neruni.launchrock.com/

Geplaatst:

admeeuwsen

21 september per auto vanuit Hoevelaken regio Amersfoort, een vrije plaats desnoods 2

bel even 064 30 30 963

Ad Meeuwsen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.