Sinds enige tijd heb ik het idee om een kleinschalig contactcenter op te zetten.
Nu ben ik erg benieuwd of dit voor bedrijven interessant kan zijn,
Ik wil kleine opdrachten aannemen van ondernemers, die mij een dag(deel) in kunnen huren.
Mijn doel is om samen met de klant de branche/ belbestand te bepalen waarin hij klanten wil genereren.
bijvoorbeeld een webdesigner wil extra klanten. De webdesigner huurt mij in om een lijst van bijvoorbeeld 100 adressen van startende ondernemers te bellen. Ik probeer de prospect te interesseren voor de diensten van de webdesigner en probeer een afspraak voor de webdesigner in te plannen en/of een email adres te achterhalen waar een email vanuit de webdesigner naartoe kan (uiteraard alleen naar geïnteresseerde bedrijven)
Aan het einde van de beldag krijgt de webdesigner van mij het bestand waaruit ik heb gebeld inclusief de status (geïnteresseerde of niet geïnteresseerde prospects)
Vervolgens kan de webdesigner naar aanleidingen van dat bestand kiezen of hij later nog een beldag wil afnemen.
Kort samengevat: het bedrijf krijgt een lijst met prospects die gebeld zijn (deze kan hij evt later zelf benaderen, of dit weer door mij laten nabellen)
Momenteel werk ik voor een bedrijf waar ik elke week een dag werk verricht, deze is zeer te spreken over mijn dienst. Maar toch wil ik graag weten hoe jullie hierover denken.
Daarnaast ben ik ook geïnteresseerd wat ik voor deze dienst over zouden kunnen vragen als dag/uurtarief.
Ik denk dat het voor bedrijven die b2b new business willen genereren dit interessanter is dan een advertentie plaatsen die vaak veel kost maar weinig resultaat oplevert.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
tggb
tggb
Beste forumleden,
Sinds enige tijd heb ik het idee om een kleinschalig contactcenter op te zetten.
Nu ben ik erg benieuwd of dit voor bedrijven interessant kan zijn,
Ik wil kleine opdrachten aannemen van ondernemers, die mij een dag(deel) in kunnen huren.
Mijn doel is om samen met de klant de branche/ belbestand te bepalen waarin hij klanten wil genereren.
bijvoorbeeld een webdesigner wil extra klanten. De webdesigner huurt mij in om een lijst van bijvoorbeeld 100 adressen van startende ondernemers te bellen. Ik probeer de prospect te interesseren voor de diensten van de webdesigner en probeer een afspraak voor de webdesigner in te plannen en/of een email adres te achterhalen waar een email vanuit de webdesigner naartoe kan (uiteraard alleen naar geïnteresseerde bedrijven)
Aan het einde van de beldag krijgt de webdesigner van mij het bestand waaruit ik heb gebeld inclusief de status (geïnteresseerde of niet geïnteresseerde prospects)
Vervolgens kan de webdesigner naar aanleidingen van dat bestand kiezen of hij later nog een beldag wil afnemen.
Kort samengevat: het bedrijf krijgt een lijst met prospects die gebeld zijn (deze kan hij evt later zelf benaderen, of dit weer door mij laten nabellen)
Momenteel werk ik voor een bedrijf waar ik elke week een dag werk verricht, deze is zeer te spreken over mijn dienst. Maar toch wil ik graag weten hoe jullie hierover denken.
Daarnaast ben ik ook geïnteresseerd wat ik voor deze dienst over zouden kunnen vragen als dag/uurtarief.
Ik denk dat het voor bedrijven die b2b new business willen genereren dit interessanter is dan een advertentie plaatsen die vaak veel kost maar weinig resultaat oplevert.
Graag jullie reacties!
Bedank alvast
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
32 antwoorden op deze vraag