Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Henk.B
Henk.B
Dit is al een oude topic maar ik zie dat Herman van der Helm en Nico Schouten hier nog een reactive geplaatst hebben.
Ik zit er aan tedenken om de stroom markt op tegaan dit als gevolg van een uitvinding ( bedenksel ).
Ik wil de markt betreden als verhuurder van generators een unit krijgt dan een vaste maandelijkse huurprijs.
Als voor beeld een 50 kwh unit heeft een continu vermogen van 40 kwh zo,n unit zou een huur moeten kosten
rond de 2000 euro exl per maand .
De doel groep zijn die gene die 24/7 stroom gebruiken zo als hotels.
Een hotel zie ik als een groot gebruiker en in mijn berekening zet ik ze op een stroom kosten van 14 cent per kwh.
De berekening word dan o.14 x 40 kwh = euro 5,60 p.u x 24 = euro 134,40 p.24 uur x 32 dagen = euro 4300,80 p,mnd.
Dit bedrag is de huurder kwijt voor 40 kwh als hij geen unit gebruikt.
De unit vebruikt stroom en dit zou volgens zelfde berekening euro 537.60 p.mnd zijn.
De unit heeft 50 kwh vermogen continu vermogen van 40 kwh dit kan op een uurtje piek naar 45 kwh.
Of de huurder nu 100% van de tijd de stroom gebruikt is aan de huurder de huur prijs blijft het zelfde.
Maar volgens mij als ik het goed heb mag hij wel de huur van de belasting afschrijven.
Het is maar een idee dat weet ik maar de uitvinding bestaat en ik weet ook dat ik nog veel meer moet uitzoeken
dat is ook waarom ik hier reageer.
Vriendelijk groeten : Henk.B T.H.P
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42391-henks-generator/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
94 antwoorden op deze vraag